Gjest lilletroll Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvordan komme i best mulig form på kortest mulig tid?? Tenker da både kondisjon og styrke i mage, armer og rygg. Jeg har dååååårlig tid, så alle gode tips mottas med takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. januar 2005 #2 Del Skrevet 12. januar 2005 Det jeg trenger best tips på er push up......jeg klarer 1 eller noe i dag, mens til uka må jeg greie 20....det er jo en utfordring for meg....HJELP :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Del Skrevet 12. januar 2005 Når det gjelder push up kan du øke antallet fryktelig fort ved å ta det en del. Det er mye teknikk og hva musklene er vant til, så det er bare å brette opp ermene og sette i gang :-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. januar 2005 #4 Del Skrevet 12. januar 2005 Takkertakker....nå tok jeg nettopp tre, og det er jo tre ganger så mye som bare for en times tid siden Men hvor langt ned og sånn er det en skal på sånne profesjonelle tester, da (befalsskole, politiskole, fengselsskole) Jeg tok mine tre i senga (var så sinnssykt vondt i knærne å ta de på stuegulvet ) og jeg hadde panna nedi senga....burde være greit det da vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #5 Del Skrevet 12. januar 2005 Du skal så langt ned at det kunne ligget en tennisball imellom brystkassa di og gulvet... Hvertfall det jeg har hørt... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. januar 2005 #6 Del Skrevet 12. januar 2005 Hm....men er det mulig når bredde mellom armene tilsvarer skulderbredde?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #7 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, det går bra. Men hvis du skal på opptak lønner det seg nok å ta kontakt for å høre hviordan de vil ha det. Mange "riktige" måter vet du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2005 #8 Del Skrevet 12. januar 2005 Og husk at du må holde ryggen (og beina) rak, så ikke rumpa peker opp mot taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. januar 2005 #9 Del Skrevet 13. januar 2005 Knærne i gulvet og pannen nedi høres hvertfall ut som VELDIG GALT! Bena skal være rette, det samme skal nakken. Når du bøyer armene skal brystet være nesten medi gulvet. Men hvis du skal søke politiskole el - hvorfor har du da ikke begynt å trene for leeenge siden? Å bli godt trent er ikke gjort på en uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå