Gå til innhold

Innlagt på tvang ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere vakre mennesker der ute :hjertesmil: ,  psykologen ønsker å legge meg inn , noe jeg absolutt ikke ønsker ! Hun sa at dersom jeg ikke gikk med på en frivillig innleggelse , vil jeg bli lagt inn på tvang ? Noen som har opplevd dette , og hva skjer dersom man blir lagt inn på tvang ? :roll: 

Anonymkode: 5042a...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det noe de sier for å gi deg mulighet til å legge deg inn frivillig. Du burde ta den muligheten:)

Jeg har vært innlagt flere ganger, og det er helt ok. Det er god hjelp.

Anonymkode: ab8aa...94f

Skrevet

Hvorfor ønsker du ikke det da? Det er jo for å få hjelp du blir lagt inn, og psykologen gjør gjør/ sier det i beste mening.

Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg ville samarbeidet og lagt meg inn frivillig . Har du barn? Eller planer om å få barn en gang? Så ser det nok bedre ut med frivillig innleggelse enn tvang om det skulle dukke opp noe seinere. 

Anonymkode: eefab...e83

Skrevet

Ta i mot denne muligheten til å få hjelp TS :) Det må jo være mye bedre å være innlagt frivillig enn på tvang? Jeg har ingen kunnskap om dette, men jeg vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til ♥️

Skrevet

Må bare legge til at du bør ta i mot den hjelpen du trenger. God bedring og lykke til. ❤️

Anonymkode: eefab...e83

Skrevet

Jeg kan garantere deg at det er bedre med frivillig innleggelse enn innleggelse med tvang

Anonymkode: 5ecf0...937

• Liker 1
Gjest Epiphany
Skrevet

Se på det slik: innleggelse blir det uansett. Forskjellen er bare at frihetene og mulighetene er større og bedre om du går med på det selv, og velger frivillig. De kan ikke "herse" med deg like mye og du får være med på å bestemme det meste. Tvang er ikke noe du vil oppleve. 

Skrevet (endret)

Blir du lagt inn på tvang så slipper de deg så fort de mener at du er frisk nok. Selv synes jeg det egentlig ikke var noe forskjell på å være innlagt frivillig enn på tvang. Forskjellen var at jeg kunne skrive meg ut da jeg var der frivillig. Dvs de kan holde deg igjen på nødretten hvis det er nødvendig.

Jeg ville ha lagt meg inn frivillig og så samarbeidet så godt jeg kunne med de som behandlet meg.

Ønsker deg god bedring og lykke til.

Endret av emilie123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...