Gå til innhold

Gregorius har snart 10 000 likes!


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Portveien 2 :ninuskapus:

Hadde en tråd om at det var programmet som lagde de beste sangene.  Sjekket nå og så at du også hadde kommentert i den tråden.:P

Ja, jeg går for både 11 000 likes, men også 11 111 :P

Ja, jeg elsker Portveien! Og jeg syns det er det barneprogrammet med de fineste sangene, ja. Ååååh, fine serien. :ninuskapus: Og jeg syntes Raffen var så morsom. 

11 111 er et vakkert tall. :hoppendeglad: Jeg får gå mot 9999 og 10.000 i første omgang. Og 5555 på innlegg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Ja, jeg elsker Portveien! Og jeg syns det er det barneprogrammet med de fineste sangene, ja. Ååååh, fine serien. :ninuskapus: Og jeg syntes Raffen var så morsom. 

11 111 er et vakkert tall. :hoppendeglad: Jeg får gå mot 9999 og 10.000 i første omgang. Og 5555 på innlegg. 

Ja, Raffen var en fin fyr!   Hadde glemt det at du får både 9999 og 10 000 på rappen. Begge utmerkede tall! 5555 også!

Skrev i en annen tråd at man ikke skal undervurdere nostalgi, men akkurat når det kommer til sanger så vinner nok Portveien uavhengig av nostalgi. Tenn lys er jo tatt inn i salmeboka.  Morgendagens søsken er også en super sang. 

Husker jeg besøkte Portveien 2 hytta da jeg var på besøk i Oslo som liten. Så jeg er fan!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Ja, Raffen var en fin fyr!   Hadde glemt det at du får både 9999 og 10 000 på rappen. Begge utmerkede tall! 5555 også!

Skrev i en annen tråd at man ikke skal undervurdere nostalgi, men akkurat når det kommer til sanger så vinner nok Portveien uavhengig av nostalgi. Tenn lys er jo tatt inn i salmeboka.  Morgendagens søsken er også en super sang. 

Husker jeg besøkte Portveien 2 hytta da jeg var på besøk i Oslo som liten. Så jeg er fan!

 

Jaaaa! Digger Raffen! Og mange fine tall på kort tid, ja! :nigo: bare å huske å følge med, hehe. 

Oi, det visste jeg ikke. Men den er nydelig, ja. Morgendagens søsken også. Åh, må se Portveien på NRK.no en dag om det ligger der. På YouTube er det bare små, korte klipp såvidt jeg har sett. 

Jeg har også vært der. Er født og oppvokst i Oslo også, ikke altfor langt unna Portveien 2. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter bare innom for å forsikre meg at jeg er der når festen starter. :blomst: Kanskje det blir en liten nedtelling til festen også? :skya:

329 likes igjen. :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
9 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Titter bare innom for å forsikre meg at jeg er der når festen starter. :blomst: Kanskje det blir en liten nedtelling til festen også? :skya:

329 likes igjen. :danse:

Hyggelig at du blir med! Tar gjerne imot forslag til feiring. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Hyggelig at du blir med! Tar gjerne imot forslag til feiring. :) 

Skal komme å prøve på noe lurt noe. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Hyggelig at du blir med! Tar gjerne imot forslag til feiring. :) 

Hei Gregor :vinke: Du har nå 9 999 :mynona:

Anonymkode: 733fd...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Tusen takk til alle som har stemt meg frem! Dette var moro. Hva skal neste mål bli?

Gratulerer, Greg! :blomst: Du tok igjen meg med glans og turbofart, gitt. :hoho: Nå har jeg ikke vært så aktiv i det siste da, ikke skrevet noe siden lørdagsnatten faktisk utenom et innlegg jeg skrev nå nettopp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...