AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Alle sier det er så viktig med søvn når man sliter (depresjon f.eks.), og jeg merker jo dette selv og. Men når jeg har skikkelige dårlige perioder, så får jeg jo ikke sove. Søvnhygienen er inne, kaldt, mørkt rom, ingen skjerm før leggetid, drikker kun kaffe på morgenen osv. Har jeg ikke fått sove på en time, setter jeg meg i stua med en podcast eller lydbok, før jeg prøver igjen. Om jeg mot formodning skulle sovne før kl 2, er jeg uansett våken klokken 5. Hvordan får dere det til?? Anonymkode: aebcb...425
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Har det sånn jeg også... Er til vanlig avhengig av mye søvn, men pga depresjon og angst har jeg siste 6 mnd slitt forferdelig med å sove. Sovner jeg til slutt er det fordi jeg er så utkjørt at kroppen ikke greier annet , og jeg våkner innen 4-5 timer. Psykiateren og legen vil ikke gi meg sovepiller, så jeg har noen ganger kjøpt piller av narkomane i Oslo bare for å greie å slappe av og sove ordentlig, en gang tok jeg disse pillene i to uker i strekk og ble bekymret for meg selv som oppsøkte sånt miljø, selvom det kun var å kjøpe og gå videre ikke henge med de, og sluttet, men da var det pån igjen med søvnløse dager og netter... Det skal ikke være sånn Har det ikke godt og det forværrer at jeg ikke får den hjelpen eller søvnen jeg trenger Anonymkode: 63081...0e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå