AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Ok! For 1 1/2 mnd. Siden fikk jeg konstatert cin2. etter celleprøve av livmorhalsen. Jeg er i slutten av 20 årene. Jeg har ikke famile. Jeg vil ikke koniseres. Det kan ta mange år før det evt. Utvikler seg til kreft. Men jeg bryr meg ikke. Om jeg får en kreftdiagnose, om 15 år vil jeg ikke prøve å bli frisk. Jeg bryr meg ikke om å bli gammel. (Dette er ikke på noen måte en selvmordstråd.) Jeg er bare likegyldig til livet. Har ikke barn, ikke kjæreste, ingen gode venner. Har jobb, hus, hytte, bil, mc, båt, bobil. Jeg er 29 år og har testament. Da jeg fikk svaret etter å ha ventet 6 uker. så tenkte jeg jaja...kanskje jeg får kreft om mange år. Jeg bryr meg ikke! Anonymkode: 9e9f3...79b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Ja sånn er det her også. Jeg har en annen sykdom (ME) som plager meg stort og har tatt fra meg livet mitt , så om jeg skulle få kreft å dø så er det noe jeg vil bli lettet og takknemmelig over. Anonymkode: 1f23f...eac
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Uff da.. Hvem testamenterte du til, hvis du ikke har noen? Jeg tar gjerne i mot alt! ❤️❤️ Anonymkode: 9e9f3...79b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå