Gjest Gjesten! Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Jeg var på jobb intervju torsdag i forige uke,fikk beskjed om at hun skulle snakke med 2 andre samme dagen. Hun sa hun skulle ringe meg,men det er så kjedelig å gå og vente på svar. Det jeg lurte på er hvor lenge jeg skal vente før jeg ringer? for jeg orker ikke å sitte å vente så lenge. Driver å søker flere jobber også. Kan jeg være uaktuell når jeg ikke har hørt noe på en uke? :-?
Gjest Depp Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Jeg hadde ringt etter en ukes tid tror jeg! De holder aldri det de lover.. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Når det har gått ei uke bør du kunne ringe. Vis at du er interessert uten å mase. Spør kort og godt hvor langt de har kommet i prosessen. Som regel prøver arbeidsgiveren å få tatt avgjørelsen så fort som mulig, men det kan være vanskelig å få tak i referanser. Dermed kan også avgjørelsen dra ut. Jeg krysser fingrene for deg!
Gjest Ikkeinnloggetjenta27 Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Jeg har nettopp fått fast jobb! Var 10 inne til intervju. Jeg ble intervjuet på en tirsdag. Visste at noen skulle intervjues på torsdag, og en på mandagen. Til meg ringte de først på torsdagen, altså 9 dager etter jeg var på intervju.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå