AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Hei, har siden slutten av mai slitt med løs mage. Tar derfor ofte imodium for å kunne gjøre litt hverdagslige gjøremål uten å måtte være avhengig av å ha en do i nærheten. I Juli måned har magen vært ganske bra, men ikke helt bra. Nå har den begynt å krangle igjen og skolen nærmer seg. Er det noen andre som kan relatere til dette problemet? Og hva kan det være? Har vært hos legen en gang og tatt blodprøver og han kjente på magen uten å kunne kjenne noe. Takk på forhånd. Anonymkode: e0dc5...507
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Har du prøvd å endre på dietten din? Anonymkode: 4266b...aff
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Jeg sliter mye med løs mage, eller gjorde ihvertfall det før. Jeg tåler ikke gluten og har en nokså sensitiv mage ellers. Har du sjekket hos lege om du er allergisk mot noe? Jeg skrev matdagbok i et halvt år, men fant ut før dette også hvilke matretter jeg reagerer ekstra på. Dette kan være lurt, da blir du mer obs på hva du reagerer på og ikke. Ellers så hjelper det ihvertfall meg å spise små måltider med jevne mellomrom istedenfor store måltider med større mellomrom. Drikk masse vann. Banan, salte kjeks, ristet brød eller knekkebrød o.l er ting jeg pleier å spise når jeg har løs mage. Gå ellers til lege igjen, jeg var hos legen flere ganger over en lang periode før de fant ut hva som gjorde at jeg hadde mye problemer med magen. Du burde også få henvisning til gastroskopi eller endoskopi, da ikke alt vises på blodprøver. Håper du blir bedre! Å slite med løs mage er utrolig irriterende og setter en stopper for mye sosialt.. Klem! Anonymkode: 06198...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Tusen takk for svar! Skal teste ut en måned uten gluten og se om jeg ser en forbedring. Hadde vært så bra om det faktisk fungerte👏🏼 Anonymkode: e0dc5...507
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå