AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Er en dame på 44 år, går jevnlig til gynekologisk undersøkelse m ultralyd , sist for ca 4 mnd siden, da var alt helt fint. Har skjønt at jeg på en måte er på vei inn i overgangsalderen, siden jeg har uregelmessig mens. I går kveld hadde jeg samleie med min mann, og da oppdaget jeg at når jeg gikk på do etterpå, så var sekretet/sæd som kom ut helt lys rosa( veldig lyst) ikke noe blødning etterpå, kun dette jeg tørket etterpå. Jeg er litt nervøs og redd hva dette kan være, og om det er tegn på noe farlig. Må kanskje opplyse at 3 dager i forveien var jeg ferdig med mensen. Jeg skal reise bort noen dager, og klarer ikke å la være å tenke på om dette kan være tegn på noe farlig,😐 Anonymkode: f816c...457
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Dette er da helt normalt og vanlig. Jeg ville ikke bekymret meg, spesielt siden du nettopp har vært og undersøkt deg. Det ble vel tatt celleprøve da? Anonymkode: 65ba4...ac1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Tviler på det er noe farlig om du var hos gyn for bare 4 mnd siden. Livmorhalskreft f.eks, utvikler seg veldig sakte. Det skjer visst mye rart frem til man mister mensen helt. Anonymkode: 49ae4...9c4
annev Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er da helt normalt og vanlig. Jeg ville ikke bekymret meg, spesielt siden du nettopp har vært og undersøkt deg. Det ble vel tatt celleprøve da? Anonymkode: 65ba4.. Endret 10. august 2017 av annev
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Er bare en liten rift som har ført til et par bloddråper som da blander seg med utfloden og blir rosa fordi det er så liten mengde blod. Forekommer ved røff sex eller om man har vært for tørr eller truffet livmorhalsen , ikke noe farlig Anonymkode: a68af...382
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare en liten rift som har ført til et par bloddråper som da blander seg med utfloden og blir rosa fordi det er så liten mengde blod. Forekommer ved røff sex eller om man har vært for tørr eller truffet livmorhalsen , ikke noe farlig Anonymkode: a68af...382 Eller rester etter mensenblod, siden det bare er tre dager siden den var over. Anonymkode: 6f048...c79
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller rester etter mensenblod, siden det bare er tre dager siden den var over. Anonymkode: 6f048...c79 Ja, det kan det også være , men det vil som regel være brunlig når det er rester av gammelt blod. Ferskt blod vises som rosa. Anonymkode: a68af...382
Nerine_ Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller rester etter mensenblod, siden det bare er tre dager siden den var over. Anonymkode: 6f048...c79 Det hadde vært brunt, rødt og rosa betyr friskt. Men det er helt vanlig å få små rifter ved sex. Noen opplever også å bli tørrere i underlivet i overgangsalderen, kan det være grunnen kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå