Gå til innhold

Reise i friår, tips og ideer??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne vil reise i slutten av friåret vårt, men vi trenger litt inspirasjon. Vi har sett litt på arrangerte reiser med gostudy, ef, kilroy osv, men også om vi skal kjøpe en flybillett og bare dra ut i verden. Altså vi vet ikke om vi vil på språkkurs o.l. eller bare reise rundt å oppleve. 

Har noen erfaringer? Evt tips til plasser å dra og hvordan vi kan gjøre det?:nori: 

Anonymkode: 9698e...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sri Lanka er en perle dere bør få med dere før dere dør. Smellvakker natur , strender og fjellområder, kulturskatter og nydelige mennsker!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har friår nå, og begynte med 3 mnd i Tyrkia (Bodrum, Marmaris) ettersom vi har noen leiligheter der og jeg har vært der hver sommer. Nå skal jeg og noen venninner til Kypros, Hellas, Spania og Frankrike. Vi har spart i en evighet og er så heldig at hver av oss har noen i familien med leilighet på en av stedene. Dette gjør det åpenbart mye billigere. Vi valgte disse landene ettersom vi er ikke typisk backpackere og intr i Thailand osv. Flybillettene bestiller vi når vi selv føler for det, og jeg vil anbefale deg å droppe språkreisen. Man lærer seg utrolig mye på egenhånd om man er intr og går inn for det. 

Anonymkode: b0f91...cf7

Skrevet

Jeg synes sørøstasia er supert. Bestill billett til bangkok og ta det derfra. Billig å reise der, hyggelige folk, mye å se og gjøre og god mat. 

Anonymkode: f0c55...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...