Gå til innhold

Se kona med annen mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt syk 😨🤕😱

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en uttalelse. Synes du pedofili også er greit fordi det er et såkalt tenningsmønster?

Anonymkode: 729e5...580

Nei, jeg tenker at det er logisk og selvsagt å utelate det som bryter med loven. Trodde det var litt opplagt, så beklager at du ikke skjønte det🙂

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en uttalelse. Synes du pedofili også er greit fordi det er et såkalt tenningsmønster?

Mener du virkelig at sex mellom samtykkende voksne kan sammenlignes med sex med barn? Det er da et mer enn underlig synspunkt. 

For øvrig er jeg selv i stand til å tenne på tanken om å ha sex med en annen mann, uten at jeg har noen planer om å leve ut fantasien. Jeg fordømmer imidlertid ikke mennesker som velger å gjøre dette. Imidlertid håper jeg virkelig at de tenker grundig igjennom mulige komplikasjoner noe slikt kan føre til.

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åkei, jeg tror vi alle har oppfattet din holdning til temaet. Ikke dra det lengre utpå nå er du snill.

Anonymkode: bc5a8...d2f

Skrevet

Ble invitert på trekant av et par på byen en gang og må innrømme at det jekket opp min selvtillit. Det å ble valgt ut til en slik intimitet av et totalt ukjent par er en stor ære og en tillitserklæring faktisk. Hadde en sykt seksuellkjemi med kona på toppen av det hele!!  

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 10/21/2017 at 4:55 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror cuckold vil være utelukket for de fleste menn som virkelig elsker kona si, og som er svært forelsket i henne. 

Når forholdet flater ut og blir mer rutinepreget tror jeg enkelte vil være tilbøyelig til å gjøre dette for å spice opp forholdet, men min erfaring tilsier at han du siterer har et poeng.

Anonymkode: 7b310...57e

Å med det vil jeg si meg helt uenig. Hva gjelder vårt forhold stemmer det ikke. Folk er forskjellige. Noen tror man kan reparere et allerede ødelagt forhold, og andre tror å bli swingers reparerer et allerede dødt forhold. 

Vi som par har et utrolig godt forhold og våre møter med andre par og senere en mann har tvert i mot bare gitt oss mer glede i et allerede velfungerende sexliv. Nå er ikke jeg noen cuckold, men å ville se dama nyte en annen mann tilsier ikke at jeg elsker henne noe mindre. Vi er voksne og har vært sammen i mange år og vi har det minst like bra som i de første årene etter vi møttes.

Anonymkode: cf0ae...2e0

Skrevet

Samboeren og jeg har lekt litt med andre menn, og det har så langt vært positive erfaringer, og faktisk styrket forholdet oss i mellom. Jeg tenner på det, og hun nyter å ha to menn som har lyst på henne, knuller henne, osv. Og så finnes det jo noen særdeles godt utstyrte menn der ute, og det gjør det enda bedre. Hun får et ekstra kick av å bli knullet av en stor kuk.....

Anonymkode: 2e358...f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...