ajarRun Skrevet 9. august 2017 Forfatter #21 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Epiphany skrev: Hvorfor ikke bare si penis, om tisselurer er for barnslig og kuk for vulgært? Til spørsmålet, det er ikke direkte tennende å suge på en penis, men liker å tidsfredstille mannen min. Ingenting bedre enn å høre hans tunge pust og svake stønn, og vite at det er jeg som får han til å lage lydene. Penis høres ut som du er en doula eller noe annet seriøst og medisinsk.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #22 Skrevet 9. august 2017 Mennesker er rare Anonymkode: fbfd4...20b 1
Gjest supernova_87 Skrevet 9. august 2017 #23 Skrevet 9. august 2017 Hvordan gjør det at kvinner liker å gi oralsex til at Freud hadde rett? Sikter du til de 5 trinnene eller hva? Hva er det Freud har rett i?
ajarRun Skrevet 9. august 2017 Forfatter #24 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Hvordan gjør det at kvinner liker å gi oralsex til at Freud hadde rett? Sikter du til de 5 trinnene eller hva? Hva er det Freud har rett i? De eneste fem trinenne jeg kjenner til er de fem trinnene i trafikkopplærign. SIst gang jeg sjekket har de hverken noe med freud eller suging av tisselurer å gjøre. Jeg snakker om oral-fixation.
Gjest supernova_87 Skrevet 9. august 2017 #25 Skrevet 9. august 2017 (endret) 2 minutter siden, amativeReflection skrev: De eneste fem trinenne jeg kjenner til er de fem trinnene i trafikkopplærign. SIst gang jeg sjekket har de hverken noe med freud eller suging av tisselurer å gjøre. Jeg snakker om oral-fixation. Freud har vel ingen spesielle teorier om at kvinner (spesielt) er fiksert av oralsex på menn? Var vel feil å kalle det trinn. Var usikker på hav jeg skulle kalle de fem "stages" for noe. De fem stadiene. Uansett så vidt jeg vet var ikke Freud sin seksualteori spesielt knyttet mot kvinner eller menn. Endret 9. august 2017 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #26 Skrevet 9. august 2017 Penis høres ut som et dyr. Kuk(k) høres skittent ut, og pikk liker jeg. Det høres rent og litt langt rosa aktig ut! Anonymkode: 74d42...251
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #28 Skrevet 9. august 2017 For å få mannen min mer tent eller til å komme. Synes han er skikkelig sexy, og blir lett selv kåt av å suge ham. Anonymkode: b262a...865
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #29 Skrevet 10. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Penis høres ut som et dyr. Kuk(k) høres skittent ut, og pikk liker jeg. Det høres rent og litt langt rosa aktig ut! Anonymkode: 74d42...251 Penis høres best ut syntes jeg. En tykk og lang fin en med blodårer og god funksjon. Pikk høres ut som en lillefinger-tiss som unggutter i barne og ungdomsskolen har, høres rosa ut (æsj) og masse forhudete ut (æsj). Kuk høres skittent ut det er jeg enig, ser for meg en nasty dundre med jord i håret og manglende tenner som bruker den betegnelsen på utstyret på mannen Kom her med kuken! Nei huff Anonymkode: a6533...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #30 Skrevet 10. august 2017 Kuk er det ordet jeg bruker mest, for meg er det bare vanlig. Penis høres ut som noe som legges under mikroskop. Pikk er definitivt en stiv sak. Tisselur er søtt, har ikke hørt det sia jeg var barn. Anonymkode: b262a...865
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå