Gå til innhold

"What not to wear"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet om denne serien eksisterer lenger?

På hvilken kanal i såfall?

Så ett par episoder høsten 2003, men har ikke hatt tilgang på særlig mye kanaler igjen før nå.

Kjempemorsomt program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det samme som Motepolitiet? Den serien med Trinny og Susanna (er det ikke det de heter?)

Hvis det er den går den på TVNorge tirsdager kl. 20, så den senest i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det er dette programmet jeg mener! :-)

Greier ikke å få finne ut når det går på BBC, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Trinny og Susanna på en stund. Tror TVNorge lager norsk versjon, så det er mulig de ikke har kjøpt inn flere sesonger?

Men fortvil ikke: Damene har skrevet opptil flere bøker, og de kan kjøpes på http://www.amazon.co.uk.

Jeg kjøpte en av den (what you wear can change your life), og har plukket opp noen tips. Samboeren min digget den, faktisk, og mener jeg må rydde opp i skapet mitt. :o

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BBC Prime har denne hjemmesiden: www.bbcprime.com. Der fant jeg dette spørsmålet i FAQ deres (på siden Talk to us):

I want to see more of Trinny and Susannah in WHAT NOT TO WEAR - when can I see them again?

Both Trinny and Susannah have taken time off due to giving birth. They should return to your screens at some point in the future. Please keep an eye on the website for more information

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken jeg kjøpte er utarbeider under og etter den graviditeten. Og de skriver at de jobbet med en ny sesong. Så da tror jeg nok det blir minst en sesong til. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte forresten denne uka på TVNorge igjen. Tirsdag, tror jeg? Da var det om menn, håper ikke det blir en hel sesong med bare menn... (Selv om sambo forsåvidt liker Trinny og Susanna. )

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...