Pipaluk Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg er nybegynner på feltet. Skal jeg bare overføre masken uten å strikke den over til den andre pinnen? Jeg må ikke felle også som jeg har sett på noen instruksjonsvideoer? jeg strikker ben
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Det stemmer, over på den andre pinnen uten å strikke, men ta den av som om du skulle ha strikket den. 1
Pipaluk Skrevet 9. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2017 2 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Det stemmer, over på den andre pinnen uten å strikke, men ta den av som om du skulle ha strikket den. Hva blir effekten eller reaultatet av å gjøre det sånn?
TheGirlWhoWaited Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 17 timer siden, Pipaluk skrev: Hva blir effekten eller reaultatet av å gjøre det sånn? Det kommer an på hvordan du skal strikke ellers i oppskriften - ofte skal du strikke neste maske rett og ta den ustrikkede masken over. Da får du en vridningseffekt i strikketøyet, som f.eks. i teppet under. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå