AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hei, hva er faresignalene til en fuckboy? Jeg er redd for at jeg dessverre dater en nå... - Han er veldig opptatt av sex - Han gir meg komplimenter kun for utseende men samtidig sender han meg snap, meldinger til alle tider og er veldig på, hvor han også sier at han savner meg og er glad i meg. Anonymkode: d2019...d70
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 At han et opptatt av sex og gir deg komplimenter for utseendet betyr ikke at han er en fuckboy. Hvor lenge har dere datet? Anonymkode: f147b...d31 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Jeg datet en fyr, han bodde til og med til meg i 4-5 måneder, ble aldri "sammen". Skrev mld, snakket sammen og hang sammen hver dag. Meeen en dag sa han" du, jeg flytter til andre siden av jorda neste uke jeg"... Det var tidenes fuckboy. Ikke at han trenger å være det han du holder på med, for du må huske at de aller fleste men er veldig opptatt av sex, spesielt den første tiden😊 Men du, viser det seg at han er det, så dropp han! Anonymkode: 64ef0...6c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå