AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 han jeg kommenterer mente at jeg var for kosete og kåt... er jeg unormal? Jeg kan ikke noe for at jeg liker sex og synes at han er super... Føler meg bare litt nedfor i dag... Anonymkode: a3ec0...eaa
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: han jeg kommenterer mente at jeg var for kosete og kåt... er jeg unormal? Jeg kan ikke noe for at jeg liker sex og synes at han er super... Føler meg bare litt nedfor i dag... Anonymkode: a3ec0...eaa Jøss. Savner kos og så er det idioter som får det. Anonymkode: 1ddea...ec0 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Du sier jo ikke noe om hvor ofte du vil ha sex da. Anonymkode: 7793e...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Det høres bare ut som en teit kommentar fra noen som ikke er så interessert i deg desverre Anonymkode: eb562...423 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Ikke verdens mest rafinerte måte å si det på.. Ubetenksomt av en fyr som ikke høres særlig smart ut. Finn deg en annen.. Anonymkode: f29ba...fda
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: han jeg kommenterer mente at jeg var for kosete og kåt... er jeg unormal? Jeg kan ikke noe for at jeg liker sex og synes at han er super... Føler meg bare litt nedfor i dag... Anonymkode: a3ec0...eaa "Han jeg kommenterer"? Hva vil det si? Anonymkode: 657d5...df1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres bare ut som en teit kommentar fra noen som ikke er så interessert i deg desverre Anonymkode: eb562...423 Dette.... Anonymkode: 34512...4b2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Det er slitsomt om du går og maser etter kos og sex hele tiden, ja, om du er mann eller kvinne. Du må lære å respektere grensene til andre, og å forstå at noen ganger trenger man litt avstand fra partneren din. Noen ganger er det fint å kunne være sammen uten å måtte kose og ha sex hele tiden. Vær litt mer obs på om du er klengete. Å være veldig kosete og kåt er ikke positivt om du ikke klarer styre deg selv og respektere andre sine grenser Anonymkode: 075f7...0c1
Gjest Sonic Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres bare ut som en teit kommentar fra noen som ikke er så interessert i deg desverre Anonymkode: eb562...423 Dette var det første jeg tenkte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå