AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg har tidligere erfaringer som sitter veldig dypt. Gikk til psykolog i 4 år uten at det hjalp. Men problemene mine gjentar seg og gjentar seg i relasjoner til andre. Jeg vet ofte ikke hva jeg skal si. Og jeg er tilbaketrukket av meg. Jeg føler fort at folk ikke liker meg, at jeg ikke kan være flink i noe og alt det der. Nå er jeg 26 og lurer på hvor lang tid jeg egentlig skal bruke. Enda mer demotiverende er det at "det ikke skjer over natten". Nei det har gått mange år, men føler jeg snart må få brå forandring.. Skulle ønske jeg kommer i ulykke så jeg glemmer mye og forandrer personlighet. Anonymkode: dc634...494
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Tror ikke at psykologbehandling alltid endrer så mye. men at det kan være feilaktig av deg å anta at andre ikke liker deg fordi du ikke sier så mye. Ofte verdsetter vi vel så mye de som er flinke til å lytte, er ydmyke og ikke skryter av egne prestasjoner og lignende . Og dette er kanskje noe som ligger litt mer for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå