Coria Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Er det noen som har tips på et bra sted å leie antrekk for brudgom i Oslo? Det ser ut som de fleste brudesalongene i sentrum (Bortsett fra Brudekjolen, som jeg selv har dårlig erfaring med) ikke har klær for gutta.
Gjest Brud2005 Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 Hva med å dra ut til Kristins i Lillestrøm? Støtter Kristins-forslaget - de er (hvis man skal tro på rykter ) veldig flinke på herreantrekk.
Lille smurf Skrevet 12. januar 2005 #4 Skrevet 12. januar 2005 Noen som vet hvor mye det koster å kjøpe en sjakett?? Sånn cirka?? Min kjære vil gjerne kjøpe i stedet for å leie....
OleBrumm Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 Vi har leid på Brudekjolen. Jeg hadde dårlig erfaring med Brudekjolen fra før, men det var en helt annen service i "Herreavdelingen". Orket ikke stresse ut av Oslo for å leie klær til de :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #6 Skrevet 13. januar 2005 Det koster 1700 å leie på brudekjolen, min kommende mann har akkurat gjordt det!
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #7 Skrevet 13. januar 2005 Vi leide brudgom-smoking på Brudekjolen og fikk god service. Ingen dårlige erfaringer.
ragsan Skrevet 13. januar 2005 #8 Skrevet 13. januar 2005 Vi kjøpte sjakett på Brudekjolen på salget nå i høst, og da kostet hele antrekket - uten hatt - 3700,- (han blir dyrere enn meg ). Hadde god erfaring med dem, bortsett fra at damen som hjalp ham henvendte seg utelukkende til meg, selv etter at jeg hadde gjort det klart at det var han som bestemte hva han skulle ha av farger etc. Det ble en smule irriterende etterhvert, voksne mannen klarer da å kle seg selv... Jeg var bare med fordi jeg synes det er gøy å se ham kle av seg
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 hos Festantrekk i storgata får du leid sjakett for kr 1100,-
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 Vi leide på Kristins til min kjære, og utvalget der er stort og bra, i tillegg til at du får god service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå