Gå til innhold

Hva er det som feiler folk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom det skjer en "svikt" i hodet på mennesker klarer dem ikke å se problemer som oppstår i frykt for å tape ansikt.. Virker som om det er det som har skjedd dessverre... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubegripelig for meg dette asså.. :riste:

.. og en ting jeg har lurt på.. hvorfor skal de på død og liv ha så vanvittig mange dyr?

Katter er vel det vanligste, her var det 25 hunder.. ! Hvis de er så glade i dyrene sine som de påstår så må de vel se at de lider?

Som sagt, helt ubegripelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Fryktelig trist :(

Og det tristeste er vel at hun sikkert elsker disse dyrene og at hun ikke ønsker å plage dem, selv om det er det hun har gjort.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg kjenner jeg blir kvalm av å se bildene. Stakkars dyr. :(

Det er vel ulike grunner til at folk gjør slikt: de har lite kunnskap, de bryr seg faktisk ikke, eller at de har en sykdom (de elsker dyr og tar til seg uten stopp. De ser ikke helt at de skader dyrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig trist :(

Og det tristeste er vel at hun sikkert elsker disse dyrene og at hun ikke ønsker å plage dem, selv om det er det hun har gjort.. :(

Det slo meg også. Det er jo mer enn tydelig at denne kvinnen ikke er frisk når hun bor slik som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg er at denne personen er som en gjest nevnte, en samler. Vedkommende har da, noe en antar er en psykisk forstyrrelse, som gjør at de tar til seg alt for mange dyr i beste mening.

De mener de kan ta vare på dyrene, og klarer ikke se at dyrene lider. Disse personene trekker seg også gjerne veldig bort i fra det å ha kontakt med folk, og bor gjerne avsides til. De vil helst ikke at noen skal se til dyrene deres, og når de blir fratatt dem skjønner de ikke hvorfor.

*Saeria har sett mye på Animal police, animal cops, og på Michigan humane societys programmer på animal planet. :oops: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er grusomt - og uforståelig.

Men, det må jo være ett eller annet som svikter i oppfattelsen hos dem som gjør slikt.

Har jo sett på tv og lest om slike tilfeller før. Hvor de hårdnakket påstår at de steller dyra godt - og ikke skjønner hva som er galt. Forferdelig!!

Det verste er jo at selv om alle dyrene tas fra dem og de straffes på et vis - så begynner mange samme prosessen på nytt igjen like etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det første som slo meg er at denne personen er som en gjest nevnte, en samler. Vedkommende har da, noe en antar er en psykisk forstyrrelse, som gjør at de tar til seg alt for mange dyr i beste mening.

De mener de kan ta vare på dyrene, og klarer ikke se at dyrene lider. Disse personene trekker seg også gjerne veldig bort i fra det å ha kontakt med folk, og bor gjerne avsides til. De vil helst ikke at noen skal se til dyrene deres, og når de blir fratatt dem skjønner de ikke hvorfor.

*Saeria har sett mye på Animal police, animal cops, og på Michigan humane societys programmer på animal planet. :oops: *

Virker som det har "paid off" spør du meg :-)

Høres ut som en veldig god forklaring på hvorfor noen mennesker gjør slikt.

H*n ser det nok ikke selv- hva h*n gjør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happyending

Det står jo vitterlig at det ligger en personlig tragedie bak dette i artikkelen.. Det er helt grusomt det som har skjedd og det er helt rett at det ikke er alle som burde hatt dyr, men hva som feiler henne er jo tydelig en psykisk lidelse, og psyken kan styre mer enn vi kanskje aner.. Dessverre.. :/ Jeg syns synd i damen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...