AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Jeg har fått inntrykk av at det er dårlig at en kvinne har hatt mange seksuelle partnere. Men..Er jeg den eneste kvinnen som faktisk bryr seg om dette motsatt ? Jeg synes menn som har hatt mange seksuelle partnere utstråler "jeg tar hva som helst", det virker desperat. Har ordentlig inntrykk av at det feiler de noe siden de er såpass desperate at de tar hva som helst, siden de fleste kjekke og oppegående menn jeg kjenner er selektive... Anonymkode: 284b7...e1a 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Hva han har gjort før deg skal du bare drite i! Anonymkode: 8d894...828 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva han har gjort før deg skal du bare drite i! Anonymkode: 8d894...828 Jeg skulle gjerne ha sett på det på den måten, men dessverre er det litt vanskelig. For meg er det jo altfor logisk...Han tar hvem/hva som helst og er desperat. De fleste menn jeg kjenner som er oppegående og kjærestemateriale gjør ikke sånt. Anonymkode: 284b7...e1a 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått inntrykk av at det er dårlig at en kvinne har hatt mange seksuelle partnere. Men..Er jeg den eneste kvinnen som faktisk bryr seg om dette motsatt ? Jeg synes menn som har hatt mange seksuelle partnere utstråler "jeg tar hva som helst", det virker desperat. Har ordentlig inntrykk av at det feiler de noe siden de er såpass desperate at de tar hva som helst, siden de fleste kjekke og oppegående menn jeg kjenner er selektive... Anonymkode: 284b7...e1a Er enig med deg, på begge sider. I en partner foretrekker jeg at de har vært mer selektive. Men jeg dømmer ikke folk for det de gjør, men må være lov å tenke på hva man ønsker hos en partner Anonymkode: 8e92c...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er enig med deg, på begge sider. I en partner foretrekker jeg at de har vært mer selektive. Men jeg dømmer ikke folk for det de gjør, men må være lov å tenke på hva man ønsker hos en partner Anonymkode: 8e92c...4d4 Er enig med deg. Men jeg lurte på om jeg var alene om å tenke dette ang. motsatt kjønn. For meg er det avtennene om han ikke er selektiv. Anonymkode: 284b7...e1a 1
Horten Market Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Kvinner er en begrenset ressurs for menn. Derfor er det slik at menn som får mange damer, har draget. Kvinner derimot, kan alltid få en mann, så menn er ikke en begrenset ressurs for kvinner. Det er bare å knipse, så får de seg en mann for et ligg. Det er altså kvinnen som er den begrensede ressursen. Jo mer hun gjør seg tilgjengelig for menn, desto mindre ettertraktet blir hun. Da er hun jo ikke lenger en "begrenset ressurs". 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er enig med deg. Men jeg lurte på om jeg var alene om å tenke dette ang. motsatt kjønn. For meg er det avtennene om han ikke er selektiv. Anonymkode: 284b7...e1a Ja, jeg er altså kvinne og tenker dette om menn Men også ofte fordi at jeg ikke føler jeg kan stole på at de er seriøse. Anonymkode: 8e92c...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, Horten Market skrev: Kvinner er en begrenset ressurs for menn. Derfor er det slik at menn som får mange damer, har draget. Kvinner derimot, kan alltid få en mann, så menn er ikke en begrenset ressurs for kvinner. Det er bare å knipse, så får de seg en mann for et ligg. Det er altså kvinnen som er den begrensede ressursen. Jo mer hun gjør seg tilgjengelig for menn, desto mindre ettertraktet blir hun. Da er hun jo ikke lenger en "begrenset ressurs". Så forutsigbart svar. Anonymkode: d2db9...62b 12
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Synes det er litt skittent, uansett kjønn. Anonymkode: 4fcac...fe5 4
Horten Market Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt skittent, uansett kjønn. Anonymkode: 4fcac...fe5 Synes jeg også, men da prøver jeg å innrette mitt eget liv i tråd med det, ikke tvinge andre til det samme. Man trenger ikke fordømme andres valg selv om man er uenig. Selvfølgelig synes du at de valg du gjør, er bedre enn andre valg. Ellers ville du ikke valgt slik. Implisitt sier du at andre gjør dårligere valg enn deg kun ved å velge annerledes enn dem. Men det er ikke noe fordømmende i dette. Det blir det først dersom du forsøker å tvinge andre til å gjøre samme valg som deg, om det så er gjennom sosialt press. Endret 9. august 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 27 minutter siden, Horten Market skrev: Kvinner er en begrenset ressurs for menn. Derfor er det slik at menn som får mange damer, har draget. Kvinner derimot, kan alltid få en mann, så menn er ikke en begrenset ressurs for kvinner. Det er bare å knipse, så får de seg en mann for et ligg. Det er altså kvinnen som er den begrensede ressursen. Jo mer hun gjør seg tilgjengelig for menn, desto mindre ettertraktet blir hun. Da er hun jo ikke lenger en "begrenset ressurs". 1 minutt siden, Horten Market skrev: Synes jeg også, men da prøver jeg å innrette mitt eget liv i tråd med det, ikke tvinge andre til det samme. Synes dette svarte ganske lite på HI... Jeg synes menn som ligger rundt og er lite selektive som desperate. De jeg vet om som er oppegående og kjekke er selektive og ligger ikke mye rundt, de ville ikke "tatt hvem som helst" og spredd "sæden sin". Har inntrykk av at mange menn som er "mindre kjekke" (unnskyld ordsspråket) tror at kjekke menn ligger rundt og får hva som helst, mens egentlig er det 3-5`ere som ligger rundt og tar hva som helst. Anonymkode: 284b7...e1a 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 12 minutter siden, Horten Market skrev: Synes jeg også, men da prøver jeg å innrette mitt eget liv i tråd med det, ikke tvinge andre til det samme. Man trenger ikke fordømme andres valg selv om man er uenig. Selvfølgelig synes du at de valg du gjør, er bedre enn andre valg. Ellers ville du ikke valgt slik. Implisitt sier du at andre gjør dårligere valg enn deg kun ved å velge annerledes enn dem. Men det er ikke noe fordømmende i dette. Det blir det først dersom du forsøker å tvinge andre til å gjøre samme valg som deg, om det så er gjennom sosialt press. Jeg vet bare det at det blir ikke no grottevandring hos meg for en som vandret hos halve byn. På med hengelås og kjetting! Anonymkode: 4fcac...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Jeg syns menn som har hatt mange partnere og lite faste forhold utpeker seg de som behandler kvinner dårligst og er dårligst sex, til tross for antall erobringer. Derfor unngår jeg dem, selv om jeg ikke dømmer noen. Anonymkode: 7d5b4...2fc 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 41 minutter siden, Horten Market skrev: Kvinner er en begrenset ressurs for menn. Derfor er det slik at menn som får mange damer, har draget. Kvinner derimot, kan alltid få en mann, så menn er ikke en begrenset ressurs for kvinner. Det er bare å knipse, så får de seg en mann for et ligg. Det er altså kvinnen som er den begrensede ressursen. Jo mer hun gjør seg tilgjengelig for menn, desto mindre ettertraktet blir hun. Da er hun jo ikke lenger en "begrenset ressurs". Du er virkelig dum du Det er ikke et mål i seg selv at kvinner skal være en begrenset ressurs for menn. Sex og parforhold er og blir kvinnens marked. Kvinner velger, menn blir valgt. Om menn finner kvinnen en "begrenset ressurs" eller ikke gir vel kvinner en lang mensenbæsj i Vi kan jo bare velge en bedre mann med mer prososiale holdninger og normal personlighet Anonymkode: 958fe...025 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Hvem vil vel ha en løspikk som far til sine barn. Mannehorer signaliserer defekte gener lang veg. Personlighetsforstyrra menn, ofte særs uintelligente, som lever for å sprute sæd. Neitakk, heller donor i Danmark og dildo enn en horete mann. Anonymkode: 958fe...025 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #16 Skrevet 9. august 2017 Noen mindre kjekke menn tror at man må ligge mye rundt og at det betyr status Joda, det finnes nok noen kjekke menn som ligger mye rundt, men ikke av den virkelig kjekke og interessante typen... Det har MYE å si om personligheten faktisk. De beste mennene er ikke desperate etter å ligge rundt, de er på utkikk - men ikke på utkikk etter sex med hvem som helst. Vet om noen menn som ligger mye rundt og det er noen som synes at disse mennene er veldig kjekke, men jeg synes ikke det! Altså...det blir som å sammenligne disse to: vs... Altså,,,, Slezy vs. kjekk og hyggelig..... Anonymkode: d3555...bc6 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mindre kjekke menn tror at man må ligge mye rundt og at det betyr status Joda, det finnes nok noen kjekke menn som ligger mye rundt, men ikke av den virkelig kjekke og interessante typen... Det har MYE å si om personligheten faktisk. De beste mennene er ikke desperate etter å ligge rundt, de er på utkikk - men ikke på utkikk etter sex med hvem som helst. Vet om noen menn som ligger mye rundt og det er noen som synes at disse mennene er veldig kjekke, men jeg synes ikke det! Altså...det blir som å sammenligne disse to: vs... Altså,,,, Slezy vs. kjekk og hyggelig..... Anonymkode: d3555...bc6 Førstnevnte tilhører jo det personlighestforstyrra, lav-IQ segmentet som kun klarer tiltrekke seg ditto kvinner. Ergo dør dessverre ikke personlighestforstyrrelsene og svekkede kognitive evner ut i befolkningen. Det er jo destruktivt for genpoolen, men det er en annen diskusjon, mennesket rævpuler sin egen art på så mange måter Sistnevnte er de normale mennene, som holder seg til kun en eller noen få kvinner. De er populære blant kvinner, men ikke fordi de ligger rundt, for det har de ikke og det trenger de ikke, fordi de i kraft av å være normale, attraktive og oppegående menn har tilgang de normale, attraktive og oppegående kvinner, og ser verdien av det. Husk kvinner: En enkel mann har det kun i pikken og er derfor opptatt av å bruke pikken mest mulig, for det er det eneste han har å "by på". En bra mann har flere kvaliteter og pikken blir dermed kun en rekvisitt han trenger dra fram av og til, som en edel fløyte kun noen få kvinner får spille på Anonymkode: 958fe...025 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 Jeg kan nok forstå hva du mener, ts. Tenker selv at kvinner som sprer beina sine for hvem som helst er mindre attraktive.. Likevel liker jeg at kvinnen har erfaringer på sengefronten, nettopp fordi jeg har lagt merke til store, store personlighetsforskjeller mellom jomfruelige kvinner og kvinner som er selvsikre. Det finnes en gråsone som jeg synes er mest attraktiv, rett og slett. Man må ikke ligge rundt for å være god i senga, men man trenger ikke å være jomfruelig og uerfaren for å være attraktiv. Mellomtingen, helst selvsikker på seg selv i senga er det beste! Det krever at man har erfart litt... Anonymkode: 0e8b0...87c 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #19 Skrevet 9. august 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d3555...bc6 Anonymkode: f43b5...629 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 Jeg tror dere som prøver å være sarkastiske misforstår. Det er kvalmt og ekkelt med kvinner som har hatt seg med mange fordi det er tanken på at mange har tømt seg i dem som er ekkel. Det er ingen som tømmer seg i en mann, ikke en heterofil mann i alle fall. Derimot får han tømt seg om han er populær blant damene. Anonymkode: 8d894...828
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå