AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Hei dere.. Er i en litt vanskelig situasjon. Er sommervikar for et vikarbyrå, og har en svært krevende jobb. Har jobbet ekstremt mye i sommer og er helt død. Har kun 8 dager igjen, men vet ikke hva jeg skal gjøre! Sjefen er ikke så forståelsesfull over at jeg ikke klarer mer, og jeg må jobbe over 100%-stilling. Ikke optimalt i det hele tatt.. Har ME som jeg nesten er frisk av, men som har slått inn for fullt igjen. Er dødskvalm, har store ryggsmerter og gråter meg i søvn hver kveld av utmattelse. Får ikke sove fordi jeg vet hvor slitsomt det blir å våkne :'( Har dere noen tips til hvordan jeg skal klare dette? Vet ikke annet enn å spørre dere om råd altså.. (Ble lovet mye mindre stilling enn dette, men siden mange ble syke/fikk sparken måtte jeg ta over) Stor klem <3 Anonymkode: 185c6...046
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Du skaffer deg sykemelding med en gang! Du kommer til å kollapse totalt jo. Man har i tilleg krav på tilrettelegging, men sjefen din høres ut som en fjott så jeg ville tatt en telefon til legen tidligst mulig i morgen! Anonymkode: 3519c...efa
helledussen Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere.. Er i en litt vanskelig situasjon. Er sommervikar for et vikarbyrå, og har en svært krevende jobb. Har jobbet ekstremt mye i sommer og er helt død. Har kun 8 dager igjen, men vet ikke hva jeg skal gjøre! Sjefen er ikke så forståelsesfull over at jeg ikke klarer mer, og jeg må jobbe over 100%-stilling. Ikke optimalt i det hele tatt.. Har ME som jeg nesten er frisk av, men som har slått inn for fullt igjen. Er dødskvalm, har store ryggsmerter og gråter meg i søvn hver kveld av utmattelse. Får ikke sove fordi jeg vet hvor slitsomt det blir å våkne :'( Har dere noen tips til hvordan jeg skal klare dette? Vet ikke annet enn å spørre dere om råd altså.. (Ble lovet mye mindre stilling enn dette, men siden mange ble syke/fikk sparken måtte jeg ta over) Stor klem <3 Anonymkode: 185c6...046 Dette høres ikke bra ut. Du har ME og må ta hensyn til deg selv. Er veldig flott om du kan jobbe litt men helsen går alltid foran jobben. Du skulle fått tilrettelagt jobben utfra at du har ME selv om du nesten er frisk. Ta deg en tur til lege og fortell hvordan du har det.
Nerine_ Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Å jobbe over 100% kan ingen kreve. Men at en sjef forventer at vikaren han har fått for sommeren skal jobbe mye er jo forståelig. Forklarte du sjefen om tilstanden din før du begynte å jobbe som sommervikar? 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Sjefen trenger ikke å være forståelsesfull. Får du sykemelding fra legen så har ikke sjefen noe han skulle sagt. Enkelt og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå