AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Del Skrevet 8. august 2017 Gikk gjennom tunet tidligere i kveld og så alle biler var duggete på innsiden...hva skjer? Anonymkode: d1c30...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 8. august 2017 #2 Del Skrevet 8. august 2017 Fukt inni bilene vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Del Skrevet 9. august 2017 Alle biler? Anonymkode: d1c30...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Del Skrevet 23. august 2017 Da er dere ikke flinke nok til å få fulten ut av bilene. Når det er varmt og solen så forsvinner så kommer synderne av dårlig fukthåndtering i bil frem i dagen i form av dugg. Kjøp deg en fuktsluker eller flere og ha liggende på gulvet i baksetet og gjerne en i bagasjerommet også. Pass på å fjerne alt av våte ting fra bilene hele året. Fukt = mugg = helseproblemer. Anonymkode: e57b6...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #5 Del Skrevet 24. august 2017 Det morsomme er at det er klimaanlegg i bilene (som tørker luft) og jeg er i tillegg opptatt av å få fukten ut. Helst ikke slippe han inn en gang. Så dette var et sjeldent atmosferisk fenomen jeg ikke har sett så mye til. Anonymkode: d1c30...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. august 2017 #6 Del Skrevet 28. august 2017 Kanskje du svetter unormalt mye? Har opplevd at elever eller sensor svetter så mye under oppkjøring at vinduene dugger. Tror det første er å foretrekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #7 Del Skrevet 29. august 2017 På 28.8.2017 den 18.07, amativeReflection skrev: Kanskje du svetter unormalt mye? Har opplevd at elever eller sensor svetter så mye under oppkjøring at vinduene dugger. Tror det første er å foretrekke.. Jeg har en annen fórklaring på hvorfor det er dugg på innsiden av glassene på parkerte biler. Men jeg sier ingen ting. Anonymkode: 5b96a...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #8 Del Skrevet 29. august 2017 Kanskje det er cannabisfarmen i bagasjerommet? I utgangspunktet er jeg nok interessert i mer seriøse svar altså. Anonymkode: d1c30...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå