Gå til innhold

Sommerkveld: Hvorfor så mye dugg på innsiden av ruta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gikk gjennom tunet tidligere i kveld og så alle biler var duggete på innsiden...hva skjer?

Anonymkode: d1c30...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Da er dere ikke flinke nok til å få fulten ut av bilene. Når det er varmt og solen så forsvinner så kommer synderne av dårlig fukthåndtering i bil frem i dagen i form av dugg. 

Kjøp deg en fuktsluker eller flere og ha liggende på gulvet i baksetet og gjerne en i bagasjerommet også. Pass på å fjerne alt av våte ting fra bilene hele året. Fukt = mugg = helseproblemer.

Anonymkode: e57b6...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at det er klimaanlegg i bilene (som tørker luft) og jeg er i tillegg opptatt av å få fukten ut. Helst ikke slippe han inn en gang. Så dette var et sjeldent atmosferisk fenomen jeg ikke har sett så mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du svetter unormalt mye?

Har opplevd at elever eller sensor svetter så mye under oppkjøring at vinduene dugger. Tror det første er å foretrekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.8.2017 den 18.07, amativeReflection skrev:

Kanskje du svetter unormalt mye?

Har opplevd at elever eller sensor svetter så mye under oppkjøring at vinduene dugger. Tror det første er å foretrekke..

Jeg har en annen fórklaring på hvorfor det er dugg på innsiden av glassene på parkerte biler. Men jeg sier ingen ting.

Anonymkode: 5b96a...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er cannabisfarmen i bagasjerommet? I utgangspunktet er jeg nok interessert i mer seriøse svar altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...