AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Hei! Vi lander i Kualalumpur, Malaysia 27 Desember og drar igjen 12 Januar - jeg lurer på om noen har tips til fine steder, øyer, hoteller eller andre tips for en fin sol/bade/storby ferie for en familie på 2 foreldre og 2 jenter i 20-årene? :-) takker for alle tips! Anonymkode: be824...4d0
Lisa0302 Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Dra til sandakan på Borneo! Få med dere turtle Island og besøk orangutang-reservat! 1
reiseglad Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 16 timer siden, Lisa0302 skrev: Dra til sandakan på Borneo! Få med dere turtle Island og besøk orangutang-reservat! Enig! Tre dager er nok i KL, så da ville jeg definitivt utforsket mer. På østkysten av fastlands-Malaysia er der regntid i desember, og ikke spesielt artig å sitte på en eksotisk øy i regnværet. Langkawi kan være et alternativ, eller opplevelser på Borneo (jeg ville jo anbefalt dykking da....)
Lisa0302 Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, reiseglad skrev: Enig! Tre dager er nok i KL, så da ville jeg definitivt utforsket mer. På østkysten av fastlands-Malaysia er der regntid i desember, og ikke spesielt artig å sitte på en eksotisk øy i regnværet. Langkawi kan være et alternativ, eller opplevelser på Borneo (jeg ville jo anbefalt dykking da....) På turtle Island ved sandakan kan man snorkle! Flotte koraller osv. Og veldig idyllisk der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå