Gå til innhold

Hvor i Malaysia?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi lander i Kualalumpur, Malaysia 27 Desember og drar igjen 12 Januar - jeg lurer på om noen har tips til fine steder, øyer, hoteller eller andre tips for en fin sol/bade/storby ferie for en familie på 2 foreldre og 2 jenter i 20-årene? :-)

takker for alle tips!

Anonymkode: be824...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regalia Suites er veldig fint å bo på :) 

Skrevet

Dra til sandakan på Borneo! Få med dere turtle Island og besøk orangutang-reservat!

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Lisa0302 skrev:

Dra til sandakan på Borneo! Få med dere turtle Island og besøk orangutang-reservat!

Enig! Tre dager er nok i KL, så da ville jeg definitivt utforsket mer. På østkysten av fastlands-Malaysia er der regntid i desember, og ikke spesielt artig å sitte på en eksotisk øy i regnværet. Langkawi kan være et alternativ, eller opplevelser på Borneo (jeg ville jo anbefalt dykking da....)

Skrevet
3 timer siden, reiseglad skrev:

Enig! Tre dager er nok i KL, så da ville jeg definitivt utforsket mer. På østkysten av fastlands-Malaysia er der regntid i desember, og ikke spesielt artig å sitte på en eksotisk øy i regnværet. Langkawi kan være et alternativ, eller opplevelser på Borneo (jeg ville jo anbefalt dykking da....)

På turtle Island ved sandakan kan man snorkle! Flotte koraller osv. Og veldig idyllisk der :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...