AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Hei! Skal skrive tale til søsteren min, og er egentlig helt lost i hodet. Har googlet mye osv, men føler jeg aldri får noe konkret. Jeg lurer på om det er noen har som har skrevet tale til sin søster, altså da brud? Kunne jeg fått sett? Også lurer jeg på om det er vanlig å ha tale kun til bruden eller til brudeparet? Lost 17 åring. Anonymkode: b9bb2...a75
KikiEco Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Jeg var forlover for søsteren min og holdt en tale som ble godt mottatt. Fokuset mitt ble på forskjellene mellom oss, hvordan jeg følte at hun støttet meg, henne som mor og ektemannen hennes. Syntes det er naturlig at man også snakker til brudgommen. Avsluttet det hele med noen bevingede ord om kjærlighet og en skål. Lykke til, det går sikkert fint
Gjest NotNaomi Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 (endret) Kan du skrive litt om hvordan hun har vært som storesøster? Ting hun har gjort som har støttet deg og opplevelser dere har hatt sammen? Noe morsomt hun har sagt og/eller gjort? Så kan du jo avslutte med at du er glad hun er blitt godt med den mannen hun har valgt. Ønske dem mange gode stunder og dager. Det trenger ikke være så lang tåle vet du. Bare noen personlige ord :-) lykke til :-) Blitt GIFT med mannen hun har valgt...skulle det stå :-) Endret 8. august 2017 av NotNaomi
heiheilillemei Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Når jeg skrev tale til broren min skrev jeg om minner fra vi var små, heiv inn litt morsomme historier, fortalte han at jeg var veldig glad i han og ønsket han mye lykke til videre i sitt nye liv som gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå