Gå til innhold

Blonde menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi funnet forklaringen på hvorfor norske kvinner dumper norske menn til fordel for menn fra andre land.

Anonymkode: 9db0f...031

Er nok heller det er at norske menn ikke er så  frempå som utenlandske. Vanskeligere å bli kjent med. Og mindre romantiske før man blir kjent med dem.

Anonymkode: 5344d...3a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi funnet forklaringen på hvorfor norske kvinner dumper norske menn til fordel for menn fra andre land.

Anonymkode: 9db0f...031

Gjør vi det da? Jeg kommer ikke på noen jeg kjenner som har gjort det. D.v.s.søsteren min giftet seg med en danske, men før det ble hun dumpet av sin norske kjæreste.

Anonymkode: cc3fe...75e

AnonymBruker
Skrevet

Mørkhårede er penere uansett kjønn.

Anonymkode: cca09...7c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker mørke best. Har falt for blonde også. Så skal aldri si aldri. Men 3 av mine 5 crush var mørke.

Anonymkode: e7547...565

Skrevet

Hårfarge betyr ingenting for meg. 

Skrevet

Blonde menn, særlig de skandinavisk utseende med solbrun hud, men egentlig alle typer naturlige blondiner, er min absolutte favoritt! Har aldri vært tiltrukket av høye, mørke menn. Er ikke høy selv. Til nøds høye, blonde menn :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3cf6c5e524157c48d805db6c0c36ad23.jpgRiktignok en russisk modell, men... 

Anonymkode: 66f36...596

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar! Litt interessant å se så mange som ikke bryr seg om hårfarge, når man vet at så mange menn bryr seg om det. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3cf6c5e524157c48d805db6c0c36ad23.jpgRiktignok en russisk modell, men... 

Er dette en mann? Ser ut som en dame.

Anonymkode: 1e9f1...d11

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Takk for svar! Litt interessant å se så mange som ikke bryr seg om hårfarge, når man vet at så mange menn bryr seg om det. 

Er dette en mann? Ser ut som en dame.

Skjønner ikke at du kan ta han der for å være ei dame. Man ser det på ansiktsstrukturen og halsen at han er en mann. 

Skrevet

Jeg trodde jeg bare likte "høy og mørk", men kjæresten min er veldig lik som det bildet, og han er vanvittig fin. Liker ikke lyseblondt hår på menn. 

• 1 år senere...
Skrevet
On 8/9/2017 at 1:25 AM, AnonymBruker said:

Bullshit. Eksen min er etnisk norsk og har mørke brunt hår og brune øyne. Han er ikke unik. Finnes da mange mørkhårede etnisk norske menn.

Anonymkode: b84af...8a4

Den samiske befolkningen har ofte mørkt hår og brune øyne.

Skrevet

Ganske lyst naturlig blondt hår, blå øyne, litt mørkt skjegg og øyenvipper/bryn.😍 Finnes noen sykt kjekke menn som har mørke trekk men som har blondt hår på hodet, de er det kjekkeste jeg vet.

Anonymkode: ebd4f...048

Skrevet

Kvinne 27 her, er og har konsekvent vært tiltrukket kun av blonde lyse menn. Ikke mørkeblondt eller noe sånn tull, men ordentlig, blondt og lyst hår.  Jeg dåner! 

Alle mine eks kjærester vært blonde menn.

Anonymkode: 42d3e...793

Skrevet

Jeg blir mest tiltrukket av høye menn med lyseblondt hår, blå øyne og som får en dyp solbrun hudfarge om sommeren 😍

AnonymBruker
Skrevet

har alltid trodd jeg likte mørkt hår og mørke øyne best

men gjett hva. han jeg er stormbetatt av har lyseblondt hår og mørkeblå øyner. han er så ekstremt fin!!  

Anonymkode: bf8b1...fd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vedder på at han blonde, blåøyde alle snakker om her er samme fyren! Jeg er også stormbetatt av han, desverre.

Anonymkode: 3a41c...9e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...