Gå til innhold

Menn er blitt til kvinnfolk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva gjør machomannen Horten Market på et kvinneforum?? 

Det er det store spørsmålet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Hottrio skrev:

Han er 18 år og totalt uerfaren når det kommer til damer. Innså det var flaut å være den skikkelsen og har nå påtatt seg en manne-mann rolle. Latterlig, og veldig veldig enkelt å gjennomskue :fnise: Er også ganske sært at han som gutt tilbringer fler timer i døgnet her inne  - på kvinneforumet - enn flesteparten av damene gjør og fortsatt ikke har noe peil.

Anonymkode: 0f6db...274

• Liker 3
Skrevet
På ‎11‎.‎08‎.‎2017 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Han er 18 år og totalt uerfaren når det kommer til damer. Innså det var flaut å være den skikkelsen og har nå påtatt seg en manne-mann rolle. Latterlig, og veldig veldig enkelt å gjennomskue :fnise: Er også ganske sært at han som gutt tilbringer fler timer i døgnet her inne  - på kvinneforumet - enn flesteparten av damene gjør og fortsatt ikke har noe peil.

Helt enig! Og det er tydelig at han liker jentegreier, litt mer "femi" emner..... :fnise:

• Liker 1
Skrevet
På 11.8.2017 den 4.41, Horten Market skrev:

Så du tror du kan lære om kvinner og menn fra blader, du. :laugh:

Men du vet jo tydeligvis alt om kvinner?! Så bra for oss at du er villig til å dele din fantastiske kunnskap med oss!

"Ironi"

• Liker 1
Skrevet
På 10.8.2017 den 0.30, Horten Market skrev:

Så rett, så rett. Ekte mannfolk trenger ikke kjempe for sine rettigheter. De rettigheter kvinner har, har da menn gitt dem. Det er bare å trekke dem tilbake igjen om det skulle vise seg å bli noe problem.

Nå vi snakker om "menns rettigheter" er det for å sette kvinnens urimelige krav i riktig perspektiv. For eksempel juridisk abort. Ingen mener seriøst at menn skal ha rett til å kreve juridisk abort, men ideen tydeliggjør problemer ved kvinnens rett til selvbestemt abort.

Menn som ikke vil bli fedre kan velge mellom 3 ting. 1.Avstå fra sex. 2. Bruke kondom 3.Klippe strengen 

Anonymkode: e6a89...282

Skrevet
3 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Men du vet jo tydeligvis alt om kvinner?! Så bra for oss at du er villig til å dele din fantastiske kunnskap med oss!

"Ironi"

Han lærer sikkert litt om kvinner av å henge her på KG, og ellers ut fra filmer og dokumentarer osv.... 

Skrevet
På 9.8.2017 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke som menn var før i tiden. Da var de mer barske, var sjefen i huset og gjorde aldri husarbeid som vasking og matlaging. Før pulte mannen kjerringa akkurat når han ville ta ho. Idag er menn små pusekatter som elsker forspill (?!) og tenker på kvinnens orgasme. De krever ingenting og finner seg i det meste. De bidrar også med husarbeid og matlaging, for så kanskje og grine en skvett sammen med kona etter at de har hatt elskov. 

Anonymkode: e09b6...be3

Oppfordrer du til voldtekt? 

Skrevet
1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Men du vet jo tydeligvis alt om kvinner?!

Slett ikke, kvinner er et mysterium selv for vitenskapen.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som ikke vil bli fedre kan velge mellom 3 ting. 1.Avstå fra sex. 2. Bruke kondom 3.Klippe strengen 

Smarte menn finner opp p-piller for kvinner ... ;)

Skrevet
På 11.8.2017 den 20.29, Hottrio skrev:

Jeg er her i embets medfør. ;)

Skrevet
7 timer siden, Horten Market skrev:

Slett ikke, kvinner er et mysterium selv for vitenskapen.

Smarte menn finner opp p-piller for kvinner ... ;)

Men gidder ikke finne ut hva de gjør med kroppen, for det er helt ok St kvinner blir ødelagt av hormoner i det lange løp. 

Mens ppillerne for mannfolk som skulle komme, ble avvist fordi det var for mange bivirkninger. Like mange, og omtrent de samme, som det er på våre... 

Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Men gidder ikke finne ut hva de gjør med kroppen, for det er helt ok St kvinner blir ødelagt av hormoner i det lange løp. 

Mens ppillerne for mannfolk som skulle komme, ble avvist fordi det var for mange bivirkninger. Like mange, og omtrent de samme, som det er på våre... 

Ikke bare kvinner, fisk også. Utslippet av østrogen fra urinen til ppille brukere har gjort sitt mot den mannlige fiskebefolkningen http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1877162.stm

Anonymkode: 7e5eb...698

Skrevet

Jeg er "kvinne" mem føler meg som mann noengang lol ikke trance .. jeg liker ikke gå me høge sko . Likte mer biler en barbie dukker, jeg klarer sjelden sitte som en damr eller spise som en . Jeg liker og slippe sminke meg . Mannen min elsker sko mer en meg lol han drar me og kjøper sko til meg  .. hihi føler likevell de er dumt og lage rammer på folk jeg sminker meg jo og går i høge sko selv om jeg ikke elsker det 

Anonymkode: 8a88a...253

Skrevet
På 11/08/2017 den 4.19, AnonymBruker skrev:

Det er så innmari ironisk og humoristisk når 18 åringer med én halveiskjæreste i livet skal sitte å leke allvitere og profesjonelle på internett altså:edie:

Det skumle er vel at han er en godt voksen mann. :P

Enkelte vokser vel aldri fra gleden av å poste "kvinner er dumme" "menn er best" på KG. 

Anonymkode: fee01...304

Skrevet
På 8.8.2017 den 20.40, Peter T skrev:

Ser at en del "menn" liker å bli dominert av det svake kjønnet. For meg virker det som at kjønnshatet mot det å være mann har lurt en del "menn" til å tro at det er best at kvinnen er den som skal ha styringen i sengen, men også utenfor sengen.

Men kvinner både trenger og savner en mann med stor M som kan ta vare på dem både inne og utenfor soverommet. De som sier noe annet har ikke hatt gleden eller nytelsen av en skikkelig mann, og har slik jeg ser det gått seg vill like mye som disse såkalte "mennene" som ruller seg rundt på ryggen som små klynkende hunder.

At homofile liker dette har jeg full forståelse for, men at såkalte heterofile "menn" skal like å innta en underdanig posisjon vitner jo om at disse individene er mer kvinner enn menn.

Vi kan aldri gjøre mer enn å undertrykke våre roller, å fjerne dem er umulig og unaturlig?

Sånn for nysgjerrighetens skyld, hvilken samfunnsordning ønsker du deg? Hva er ønskedrømmen når vi snakker kvinner og menns rolle, status og funksjon i samfunn, i familien og for så vidt i senga?

Anonymkode: 6bb08...fd7

Skrevet

Ser at en del "menn" liker å bli dominert av det svake kjønnet. For meg virker det som at kjønnshatet mot det å være mann har lurt en del "menn" til å tro at det er best at kvinnen er den som skal ha styringen i sengen, men også utenfor sengen.

Men kvinner både trenger og savner en mann med stor M som kan ta vare på dem både inne og utenfor soverommet. De som sier noe annet har ikke hatt gleden eller nytelsen av en skikkelig mann, og har slik jeg ser det gått seg vill like mye som disse såkalte "mennene" som ruller seg rundt på ryggen som små klynkende hunder.

At homofile liker dette har jeg full forståelse for, men at såkalte heterofile "menn" skal like å innta en underdanig posisjon vitner jo om at disse individene er mer kvinner enn menn.

Vi kan aldri gjøre mer enn å undertrykke våre roller, å fjerne dem er umulig og unaturlig?

Kjønnsrollene er heldigvis i ferd med å utvides så folk kan være slik de er, og like det de vil. Å være underdanig er en preferanse, og har ikke noe med hvilket kjønn du er å gjøre, selv om kjønnsrollemønstrene opp til nå har vært slik. La folk være den de er, og aksepter at ikke alle liker det samme som deg.

• Liker 1
Skrevet
På 8/13/2017 den 10.58, rikoChett skrev:

Kjønnsrollene er heldigvis i ferd med å utvides så folk kan være slik de er, og like det de vil. Å være underdanig er en preferanse, og har ikke noe med hvilket kjønn du er å gjøre, selv om kjønnsrollemønstrene opp til nå har vært slik. La folk være den de er, og aksepter at ikke alle liker det samme som deg.

Ja enig. Nå er det ikke slik at jeg aksepterer annerledeshet, for det gjør jeg virkelig. Så lenge folk er lykkelige og ikke skader andre er det ok. Jeg har bare meninger, og enten passer eller så passer de ikke for andre. Det kan jeg godt leve med.

Skrevet
1 time siden, Peter T skrev:

Ja enig. Nå er det ikke slik at jeg aksepterer annerledeshet, for det gjør jeg virkelig. Så lenge folk er lykkelige og ikke skader andre er det ok. Jeg har bare meninger, og enten passer eller så passer de ikke for andre. Det kan jeg godt leve med.

Det er jo bra da :)

Skrevet

Altså, hvorfor er dette en diskusjon? Hvorfor skal alle menn like å dominere i senga ? 

Kan man ikke bare være likestilt? Hvilken familie har du vokst opp i egentlig? Høres ut som du har hatt en maktsyk far som har lært deg at man er ikke mann med mindre man bestemmer alt, og for all del ikke ta hensyn til noen andre? 

Altså nå lever ikke vi i primitive samfunn hvor vi trenger en mann som beskytter oss mot ulver eller fiender. Nå har vi boligalarm og inntekt. Vi må rett og slett godta at vi skal ta hensyn til hverandre, vi trenger ingen Mann eller leder i en familie. Hvis du absolutt skal styre alt i senga og dominere, så finn deg ei nikkedukke som ikke klarer å si hva hun føler eller mener da. Så får du dekt dette store behovet for kontroll. Eventuelt så ville jeg rådet deg til å søke jobb i Saudi-arabia. Bare håper ikke du får noen døttre da.. kjipt for dem liksom.

Og når det gjelder parforhold i Norge. Det vil nok alltid være noen som bestemmer mer enn andre. De beste forholdene er nok de som tar hensyn til hverandre derimot, de som oppfører seg som bestevenner - som alltid vil den andre vell, som inngår komprimisser og som finne løsninger.Noen ganger er det mannen og noen ganger er det kvinnen. Get over it.

• Liker 3
Skrevet
På 8/16/2017 den 19.37, Sofie31 skrev:

Altså, hvorfor er dette en diskusjon? Hvorfor skal alle menn like å dominere i senga ? 

Kan man ikke bare være likestilt? Hvilken familie har du vokst opp i egentlig? Høres ut som du har hatt en maktsyk far som har lært deg at man er ikke mann med mindre man bestemmer alt, og for all del ikke ta hensyn til noen andre? 

Altså nå lever ikke vi i primitive samfunn hvor vi trenger en mann som beskytter oss mot ulver eller fiender. Nå har vi boligalarm og inntekt. Vi må rett og slett godta at vi skal ta hensyn til hverandre, vi trenger ingen Mann eller leder i en familie. Hvis du absolutt skal styre alt i senga og dominere, så finn deg ei nikkedukke som ikke klarer å si hva hun føler eller mener da. Så får du dekt dette store behovet for kontroll. Eventuelt så ville jeg rådet deg til å søke jobb i Saudi-arabia. Bare håper ikke du får noen døttre da.. kjipt for dem liksom.

Og når det gjelder parforhold i Norge. Det vil nok alltid være noen som bestemmer mer enn andre. De beste forholdene er nok de som tar hensyn til hverandre derimot, de som oppfører seg som bestevenner - som alltid vil den andre vell, som inngår komprimisser og som finne løsninger.Noen ganger er det mannen og noen ganger er det kvinnen. Get over it.

At vi ikke lever i et primitivt samfunn er høyst en subjektiv mening. Du blir ikke mer trygg med inntekt og boligalarm, det er bare en illusjon. Ikke minst slik utviklingen brer rundt seg i Europa og nå også i Norge. Menn behøves, men norske kvinner tror de ikke trenger menn og derfor viser innlegget/svaret ditt at jeg har rett. Men klart man skal ta hensyn til hverandre, men ikke viske ut rollene begge kjønn også må ha for en god symbiose som forvitrer ettersom tiden går.

Skrevet
På 8/16/2017 den 18.49, rikoChett skrev:

Det er jo bra da :)

Ja bevares!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...