AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #41 Skrevet 9. august 2017 20 hours ago, AnonymBruker said: Kjønnshatet mot det å være menn? Vær kvinne for en dag og du vil oppleve kvinneundertrykkelse i stor grad. Menn og kvinner kan ha samme kvalitet på arbeid, eller like viktige og riktige meninger, men kvinnen blir ikke hørt og respektert kun fordi hun er kvinne. Er det virkelig bare kvinner som har utfordringer her i verden? https://www.aftenposten.no/norge/i/GGlbV/Forskere-Seksuelle-overgrep-mot-menn-er-sterkt-underrapportert Anonymkode: 5d219...20f 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #42 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, hocane skrev: Med alpha mener jeg bare menn som er naturlige ledere. Ikke alle menn er naturlige ledere. Jeg mener ikke drittsekker. For meg er en alpha en mann som naturlig tar ansvar, initiativ og er en problemløser. Som sagt ikke alle menn har disse egenskapene innebygd. Selvsagt kan man jobbe med seg selv, det gjør jeg, men en alpha hann kommer jeg aldri til å bli. Åja, så du bortforklarer ansvarsløshet, manglende initiativ og manglende interesse til å løse eller hindre problemer, med at du er "beta" da? Slutt.. bare slutt å lag betegnelser for å ikke oppføre dere som en god kjæreste og et godt menneske. Anonymkode: 0f6db...274 1
Peter T Skrevet 9. august 2017 Forfatter #43 Skrevet 9. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Åjah, så når du syter og klager over kvinner er det en mening og ikke syting, da er det vel også en mening og ikke syting når kvinner klager over menn også? Og det som er galt med kvinneguiden er at gutter som ikke har noe liv og sjeldent fått være nær ei kvinne, registrerer seg her ene og alene for å opprette kvinnehatende tråder, sånn som deg. Du burde ta en titt i speilet og endre deg selv, ikke rart kvinner har sterke meninger om deg når det er sånn personlighet og interesser du har. Lurer på hva dere tenker, "nei nå har jeg ikke fått fitte på 17 måneder og hun jeg chatta med fire ganger slutta å svare meg, fy faen damer er noe dritt, nå skal jeg lite ikke finne et kvinneforum å lage bruker på å spre kvinnehat". Haha, håper du innser hvor trist liv du har... Anonymkode: 0f6db...274 Ok.
Peter T Skrevet 9. august 2017 Forfatter #44 Skrevet 9. august 2017 6 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Ja, blir ferre og ferre av oss skikkelige menn... Ja det er nå min mening.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #46 Skrevet 9. august 2017 Så du klager på at kvinner ikke vil ha menn som ikke respekterer dem, og som skal ta alle valg, ha sex med henne selv når hun ikke har lyst, og som bare driter i følelsene hennes for å være ekte mann må si det hørtes fristende ut.. Anonymkode: f5304...5d0 3
Horten Market Skrevet 9. august 2017 #47 Skrevet 9. august 2017 På 8.8.2017 den 20.48, Peter T skrev: The Red Pill viser hvor patetiske "menn" er blitt. Kjempe for menns rettigheter, haha. Når menn må gå i tog som kvinner er de blitt til kvinner, men de ser det ikke selv. Så rett, så rett. Ekte mannfolk trenger ikke kjempe for sine rettigheter. De rettigheter kvinner har, har da menn gitt dem. Det er bare å trekke dem tilbake igjen om det skulle vise seg å bli noe problem. Nå vi snakker om "menns rettigheter" er det for å sette kvinnens urimelige krav i riktig perspektiv. For eksempel juridisk abort. Ingen mener seriøst at menn skal ha rett til å kreve juridisk abort, men ideen tydeliggjør problemer ved kvinnens rett til selvbestemt abort. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #48 Skrevet 9. august 2017 38 minutter siden, Horten Market skrev: Så rett, så rett. Ekte mannfolk trenger ikke kjempe for sine rettigheter. De rettigheter kvinner har, har da menn gitt dem. Det er bare å trekke dem tilbake igjen om det skulle vise seg å bli noe problem. Nå vi snakker om "menns rettigheter" er det for å sette kvinnens urimelige krav i riktig perspektiv. For eksempel juridisk abort. Ingen mener seriøst at menn skal ha rett til å kreve juridisk abort, men ideen tydeliggjør problemer ved kvinnens rett til selvbestemt abort. Fortell meg, hva mener du er kvinnens urimelige krav? Anonymkode: 0f6db...274 1
Thyra Skrevet 10. august 2017 #49 Skrevet 10. august 2017 På 8.8.2017 den 20.40, Peter T skrev: Ser at en del "menn" liker å bli dominert av det svake kjønnet. For meg virker det som at kjønnshatet mot det å være mann har lurt en del "menn" til å tro at det er best at kvinnen er den som skal ha styringen i sengen, men også utenfor sengen. Men kvinner både trenger og savner en mann med stor M som kan ta vare på dem både inne og utenfor soverommet. De som sier noe annet har ikke hatt gleden eller nytelsen av en skikkelig mann, og har slik jeg ser det gått seg vill like mye som disse såkalte "mennene" som ruller seg rundt på ryggen som små klynkende hunder. At homofile liker dette har jeg full forståelse for, men at såkalte heterofile "menn" skal like å innta en underdanig posisjon vitner jo om at disse individene er mer kvinner enn menn. Vi kan aldri gjøre mer enn å undertrykke våre roller, å fjerne dem er umulig og unaturlig? Dette er selvsagt tull og tøys. Underdannige menn er selvsagt like mye menn som andre menn. Menn flest er vel ikke underdannige, og kvinner flest er ikke dominante, men noen er det. Og når de finner hverandre til felles glede, er det vel supert! Ingen tvinger deg til å være underdannig, og det er ingen grunn til å være sur over at andre menn er det. Dette har alltid funnes, det har ingenting med mannshat å gjøre. I dag er det lov å være seg selv, uansett om man passer sterotypene eller ikke. Utenfor senga er det vel best å være noenlunde likestilte. Hvem som dominerer i senga er en smakssak. Så lenge alle parter er fornøyd finnes ikke noe riktig eller galt. Jeg synes det er flott at underdannige menn tør å være seg selv, selv om jeg personlig ikke tenner på dem.
Edie Skrevet 10. august 2017 #50 Skrevet 10. august 2017 Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og personangrep. Edie, mod.
Ginavn Skrevet 10. august 2017 #51 Skrevet 10. august 2017 Så dama di ville prøve pegging? Eller hva?
Hottrio Skrevet 11. august 2017 #52 Skrevet 11. august 2017 Det er bare sånn samfunnet har blitt. Vi må bare godta at damene ruler og bestemmer både i senga og utenfor senga. Kvinnene er det sterkeste kjønnet og det må vi da kunne godta. Det er da vel ikke SÅ ille?? Menn har blitt mer feminine i dag.
Horten Market Skrevet 11. august 2017 #53 Skrevet 11. august 2017 (endret) 48 minutter siden, Hottrio skrev: Det er bare sånn samfunnet har blitt. Vi må bare godta at damene ruler og bestemmer både i senga og utenfor senga. Kvinnene er det sterkeste kjønnet og det må vi da kunne godta. Det er da vel ikke SÅ ille?? Menn har blitt mer feminine i dag. Er du en av "dagens unge menn"? Du høres i alle fall veldig femininisert ut. Fraværende pappa i oppveksten? Du må våkne opp, gutt! Hvem er best i senga? Det er garantert en mann. Hvem er best på kjøkkenet? Verdens beste kokker er menn. Hvem er best til husarbeid? Det er ingen kvinne som slår en mann som går inn for husarbeid : Slik blir du husets herre. Og enda har vi ikke begynt på menns domene. Vi slutter bare her og konkluderer: Menn er best på alt. Slutt med å lese dameblader og aviser dominert av feminister som ønsker å forandre verden ved å forme brillene du ser gjennom. Neger er et pent ord. Tenk selv, ager og vær den mannen du er ment å være. Endret 11. august 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #54 Skrevet 11. august 2017 51 minutter siden, Horten Market skrev: Er du en av "dagens unge menn"? Du høres i alle fall veldig femininisert ut. Fraværende pappa i oppveksten? Du må våkne opp, gutt! Hvem er best i senga? Det er garantert en mann. Hvem er best på kjøkkenet? Verdens beste kokker er menn. Hvem er best til husarbeid? Det er ingen kvinne som slår en mann som går inn for husarbeid : Slik blir du husets herre. Og enda har vi ikke begynt på menns domene. Vi slutter bare her og konkluderer: Menn er best på alt. Slutt med å lese dameblader og aviser dominert av feminister som ønsker å forandre verden ved å forme brillene du ser gjennom. Neger er et pent ord. Tenk selv, ager og vær den mannen du er ment å være. Det er så innmari ironisk og humoristisk når 18 åringer med én halveiskjæreste i livet skal sitte å leke allvitere og profesjonelle på internett altså Anonymkode: 0f6db...274 4
Hottrio Skrevet 11. august 2017 #55 Skrevet 11. august 2017 57 minutter siden, Horten Market skrev: Er du en av "dagens unge menn"? Du høres i alle fall veldig femininisert ut. Fraværende pappa i oppveksten? Du må våkne opp, gutt! Hvem er best i senga? Det er garantert en mann. Hvem er best på kjøkkenet? Verdens beste kokker er menn. Hvem er best til husarbeid? Det er ingen kvinne som slår en mann som går inn for husarbeid : Slik blir du husets herre. Og enda har vi ikke begynt på menns domene. Vi slutter bare her og konkluderer: Menn er best på alt. Slutt med å lese dameblader og aviser dominert av feminister som ønsker å forandre verden ved å forme brillene du ser gjennom. Neger er et pent ord. Tenk selv, ager og vær den mannen du er ment å være. He he....... Du overdriver vel litt nå eller? Neida, jeg vokste opp med mor OG far på 70- og 80-tallet. Men jeg leser KK og dameblader ja. 1
Horten Market Skrevet 11. august 2017 #56 Skrevet 11. august 2017 3 minutter siden, Hottrio skrev: He he....... Du overdriver vel litt nå eller? Neida, jeg vokste opp med mor OG far på 70- og 80-tallet. Men jeg leser KK og dameblader ja. Tenkte meg det, ja. Du er midlertidig skadet av damebladenes slagside. Slutt med sånt tull. Overdriver jeg? Nyanser egner seg ikke til å få frem et poeng.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #57 Skrevet 11. august 2017 6 minutter siden, Horten Market skrev: Tenkte meg det, ja. Du er midlertidig skadet av damebladenes slagside. Slutt med sånt tull. Overdriver jeg? Nyanser egner seg ikke til å få frem et poeng. Hvis du begynner å lese litt i dem også så kanskje du lærer deg litt mer om damer, for du har veldig tydeligvis gjenspeiles i alle kommentarene og innleggene dine , ikke peil i det hele tatt. Anonymkode: 0f6db...274
Horten Market Skrevet 11. august 2017 #58 Skrevet 11. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du begynner å lese litt i dem også så kanskje du lærer deg litt mer om damer, for du har veldig tydeligvis gjenspeiles i alle kommentarene og innleggene dine , ikke peil i det hele tatt. Anonymkode: 0f6db...274 Så du tror du kan lære om kvinner og menn fra blader, du.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #59 Skrevet 11. august 2017 Jeg liker disse damemennene jeg Anonymkode: dbfbc...d31
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #60 Skrevet 11. august 2017 På 9.8.2017 den 22.18, AnonymBruker skrev: Er det virkelig bare kvinner som har utfordringer her i verden? https://www.aftenposten.no/norge/i/GGlbV/Forskere-Seksuelle-overgrep-mot-menn-er-sterkt-underrapportert Anonymkode: 5d219...20f Forskjellen er at kvinner blir voldtatt av menn og menn blir voldtatt av flest menn og noen kvinner. Anonymkode: 22c74...48b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå