Gjest Axl Rose Skrevet 8. august 2017 #21 Skrevet 8. august 2017 Liker å bli dominert av og til under sex. Er ingen kvinnfolk for det. Er jeg som dominerer mest.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #22 Skrevet 8. august 2017 28 minutter siden, Peter T skrev: Du må gjerne være uenig, men dette er min subjektive mening grunnet på min erfaring. Du har all rett til å mene det du vil, jeg har den samme retten. Du har flere kvinner i livet ditt, som kone, mor, bestemødre. Kanskje datter, søster, tanter etc. Er de alle slik du har beskrevet kvinner? Anonymkode: c418e...d21 2
Chiyo Skrevet 8. august 2017 #23 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Peter T skrev: Ser at en del "menn" liker å bli dominert av det svake kjønnet. For meg virker det som at kjønnshatet mot det å være mann har lurt en del "menn" til å tro at det er best at kvinnen er den som skal ha styringen i sengen, men også utenfor sengen. Men kvinner både trenger og savner en mann med stor M som kan ta vare på dem både inne og utenfor soverommet. De som sier noe annet har ikke hatt gleden eller nytelsen av en skikkelig mann, og har slik jeg ser det gått seg vill like mye som disse såkalte "mennene" som ruller seg rundt på ryggen som små klynkende hunder. At homofile liker dette har jeg full forståelse for, men at såkalte heterofile "menn" skal like å innta en underdanig posisjon vitner jo om at disse individene er mer kvinner enn menn. Vi kan aldri gjøre mer enn å undertrykke våre roller, å fjerne dem er umulig og unaturlig? Jeg syns innlegget ditt er litt lite gjennomtenkt. Du snakker om menn som vil bli dominert som om dette er en "ny" ting, det er ikke det. Dette har vi eksempler for alle rede i antikken, og vi vet i tillegg at det fantes bordeller så tidlig som 1500-tallet hvor kvinner dominerte menn. 4
mansh Skrevet 8. august 2017 #24 Skrevet 8. august 2017 hvis du først skal ha real mannfolk så må du godta hele pakken. han foretrekker å trene styrke på en fredagskveld enn å nyte tacokveld med dama, og når slike ting skjer så klager kvinner over at menn er ufølsome. desuten er fleste kvinner flinke til å forandre på harde menn til kattunger. vet ikke hvordan de får det til. men en real man bøyer aldri seg ned for ei kvinne. og hvis du som ei kvinne blir provosert av dette så er det like så greit at du holder deg til menn som er kvinnfolk... med andre ord: vær glad for at de fleste menn er kvinnfolk. det er ikke alltid så lett å takle macho dudes, spessielt ikke for ei feminist.
Gjest Froning Skrevet 8. august 2017 #25 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Peter T skrev: The Red Pill viser hvor patetiske "menn" er blitt. Kjempe for menns rettigheter, haha. Når menn må gå i tog som kvinner er de blitt til kvinner, men de ser det ikke selv. Du... Du har ansvar for din egen "mannlighet".. Det at du skylder på kvinner/feminismen og sitter på nettet og bitcher gjør deg per definisjon til manm med mikroskopisk M. Realitetssjekk på deg.. Vær så god
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #26 Skrevet 8. august 2017 Ja, det er best å ikke oppdager noen anale gleder så man får gleden av å være ordentlig mann. Må ikke drive med sånne dype orgasmer, vet du. Umandige greier. Anonymkode: f4835...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #27 Skrevet 8. august 2017 The Red Pill har noen poenger... Men du er ikke noen ordentlig mann før du tar en skikkelig manne-agurk opp der bak, til den mannlige prostataen tar helt av. Anonymkode: f4835...d1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #28 Skrevet 8. august 2017 Menn er ikke som menn var før i tiden. Da var de mer barske, var sjefen i huset og gjorde aldri husarbeid som vasking og matlaging. Før pulte mannen kjerringa akkurat når han ville ta ho. Idag er menn små pusekatter som elsker forspill (?!) og tenker på kvinnens orgasme. De krever ingenting og finner seg i det meste. De bidrar også med husarbeid og matlaging, for så kanskje og grine en skvett sammen med kona etter at de har hatt elskov. Anonymkode: e09b6...be3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #29 Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er ikke som menn var før i tiden. Da var de mer barske, var sjefen i huset og gjorde aldri husarbeid som vasking og matlaging. Før pulte mannen kjerringa akkurat når han ville ta ho. Idag er menn små pusekatter som elsker forspill (?!) og tenker på kvinnens orgasme. De krever ingenting og finner seg i det meste. De bidrar også med husarbeid og matlaging, for så kanskje og grine en skvett sammen med kona etter at de har hatt elskov. Anonymkode: e09b6...be3 Anonymkode: c418e...d21 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #30 Skrevet 8. august 2017 4 timer siden, Peter T skrev: Ser at en del "menn" liker å bli dominert av det svake kjønnet. For meg virker det som at kjønnshatet mot det å være mann har lurt en del "menn" til å tro at det er best at kvinnen er den som skal ha styringen i sengen, men også utenfor sengen. Men kvinner både trenger og savner en mann med stor M som kan ta vare på dem både inne og utenfor soverommet. De som sier noe annet har ikke hatt gleden eller nytelsen av en skikkelig mann, og har slik jeg ser det gått seg vill like mye som disse såkalte "mennene" som ruller seg rundt på ryggen som små klynkende hunder. At homofile liker dette har jeg full forståelse for, men at såkalte heterofile "menn" skal like å innta en underdanig posisjon vitner jo om at disse individene er mer kvinner enn menn. Vi kan aldri gjøre mer enn å undertrykke våre roller, å fjerne dem er umulig og unaturlig? Ja, menn er blitt som kvinner. Her har vi jo ett kroneeksempel på det. Her sitter du, en mann og syter og klager på ett kvinneforum! Snakk om å møte seg selv i døra. 4 timer siden, Peter T skrev: Kvinner blir aldri fornøyde, det er deres lodd her i livet. De kan aldri tilfredstilles da de alltid vil finne noe nytt som er galt. Menn må slutte å tro de kan gjøre kvinner fornøyde når kvinner faktisk liker og trives når det er noe å klage på. Det er i deres natur. Litt sånn som deg. Sutrer og syter. Oppfør deg som en mann da. Ekte menn sitter vel ikke å syter på ett kvinneforum? Anonymkode: c9ee0...901 10
Peter T Skrevet 9. august 2017 Forfatter #31 Skrevet 9. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, menn er blitt som kvinner. Her har vi jo ett kroneeksempel på det. Her sitter du, en mann og syter og klager på ett kvinneforum! Snakk om å møte seg selv i døra. Litt sånn som deg. Sutrer og syter. Oppfør deg som en mann da. Ekte menn sitter vel ikke å syter på ett kvinneforum? Anonymkode: c9ee0...901 Eller, ekte menn oppfatter ikke innlegget mitt som syting, siden ekte menn ikke syter, og ergo er det ikke syting fra min side, mens andre oppfatter det som syting? Det å si i fra, si sin mening er ikke å syte selv om andre kan ta det slik når de selv har syting i livet sitt? Og hva er galt med kvinneguiden.no? Elsker kvinner jeg.
Edie Skrevet 9. august 2017 #32 Skrevet 9. august 2017 Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og personangrep. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #33 Skrevet 9. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn er ikke som menn var før i tiden. Da var de mer barske, var sjefen i huset og gjorde aldri husarbeid som vasking og matlaging. Før pulte mannen kjerringa akkurat når han ville ta ho. Idag er menn små pusekatter som elsker forspill (?!) og tenker på kvinnens orgasme. De krever ingenting og finner seg i det meste. De bidrar også med husarbeid og matlaging, for så kanskje og grine en skvett sammen med kona etter at de har hatt elskov. Anonymkode: e09b6...be3 Ja, tenk at menn faktisk må ta ansvar for eget liv og hjem. Gud så øite mannøug med menn som faktisk er der for barna sine og ikke stikker med halen mellom beina. Å ta sex, er vokdtekt. Du er ikke mindre mann ennnår du er en egoistisk voldteksmann. Anonymkode: 22c74...48b 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #34 Skrevet 9. august 2017 5 timer siden, Peter T skrev: Eller, ekte menn oppfatter ikke innlegget mitt som syting, siden ekte menn ikke syter, og ergo er det ikke syting fra min side, mens andre oppfatter det som syting? Det å si i fra, si sin mening er ikke å syte selv om andre kan ta det slik når de selv har syting i livet sitt? Og hva er galt med kvinneguiden.no? Elsker kvinner jeg. Åjah, så når du syter og klager over kvinner er det en mening og ikke syting, da er det vel også en mening og ikke syting når kvinner klager over menn også? Og det som er galt med kvinneguiden er at gutter som ikke har noe liv og sjeldent fått være nær ei kvinne, registrerer seg her ene og alene for å opprette kvinnehatende tråder, sånn som deg. Du burde ta en titt i speilet og endre deg selv, ikke rart kvinner har sterke meninger om deg når det er sånn personlighet og interesser du har. Lurer på hva dere tenker, "nei nå har jeg ikke fått fitte på 17 måneder og hun jeg chatta med fire ganger slutta å svare meg, fy faen damer er noe dritt, nå skal jeg lite ikke finne et kvinneforum å lage bruker på å spre kvinnehat". Haha, håper du innser hvor trist liv du har... Anonymkode: 0f6db...274 4
hocane Skrevet 9. august 2017 #35 Skrevet 9. august 2017 Ikke alle menn kan være Alpha. Vil alltid eksistere flest betamenn uansett samfunn.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #36 Skrevet 9. august 2017 36 minutter siden, hocane skrev: Ikke alle menn kan være Alpha. Vil alltid eksistere flest betamenn uansett samfunn. Slutt med det alpha og beta tullet. Det er bare noe drittsekker har funnet på for å ha en grunn til å være drittdekk. Uansett hvor "alpha" man er så skal man naturligvis og selvfølgelig være snill, forståelsesfull og hjelpsom med partneren sin og ikke kjefte og smelle fordi man blir spurt om å ta ut klesvasken en gang. Anonymkode: 0f6db...274 7
hocane Skrevet 9. august 2017 #37 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt med det alpha og beta tullet. Det er bare noe drittsekker har funnet på for å ha en grunn til å være drittdekk. Uansett hvor "alpha" man er så skal man naturligvis og selvfølgelig være snill, forståelsesfull og hjelpsom med partneren sin og ikke kjefte og smelle fordi man blir spurt om å ta ut klesvasken en gang. Med alpha mener jeg bare menn som er naturlige ledere. Ikke alle menn er naturlige ledere. Jeg mener ikke drittsekker. For meg er en alpha en mann som naturlig tar ansvar, initiativ og er en problemløser. Som sagt ikke alle menn har disse egenskapene innebygd. Selvsagt kan man jobbe med seg selv, det gjør jeg, men en alpha hann kommer jeg aldri til å bli. 1
Mr. Kilmister Skrevet 9. august 2017 #38 Skrevet 9. august 2017 18 timer siden, Peter T skrev: Ser at en del "menn" liker å bli dominert av det svake kjønnet. For meg virker det som at kjønnshatet mot det å være mann har lurt en del "menn" til å tro at det er best at kvinnen er den som skal ha styringen i sengen, men også utenfor sengen. Men kvinner både trenger og savner en mann med stor M som kan ta vare på dem både inne og utenfor soverommet. De som sier noe annet har ikke hatt gleden eller nytelsen av en skikkelig mann, og har slik jeg ser det gått seg vill like mye som disse såkalte "mennene" som ruller seg rundt på ryggen som små klynkende hunder. At homofile liker dette har jeg full forståelse for, men at såkalte heterofile "menn" skal like å innta en underdanig posisjon vitner jo om at disse individene er mer kvinner enn menn. Vi kan aldri gjøre mer enn å undertrykke våre roller, å fjerne dem er umulig og unaturlig? Ja, blir ferre og ferre av oss skikkelige menn...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #39 Skrevet 9. august 2017 Slutt å syte som ei kjerring! Ta det som en mann du ikke er like populære hos alle, slutt å baksnakke menn vi elsker, og gå ut og forfør damer som liker det tradisjonelt, de finnes de også. Anonymkode: f4835...d1c 1
Villmark Skrevet 9. august 2017 #40 Skrevet 9. august 2017 Så ingen menn skal være litt underdanige av og til i senga? Jeg har heldigvis ikke hatt det slik i tidligere forhold, jeg er mann med stor M og blitt bunnet fast med bdsm lek. Så for det så er jeg ikke en mann? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå