Gå til innhold

Hvor stor er du rundt midjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har høyde noe å si her egentlig? En som er 150 vil jo ha mindre midje enn en som er 170 og mindre vekt uten at vedkommende er slankere?

Anonymkode: 9f52e...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Peaches skrev:

Noen cm til så er du der😉

Sa brura!! 😅😅 Unnskyld jeg klarte ikke la vær.. 😳

Gjest Peaches
Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Sa brura!! 😅😅 Unnskyld jeg klarte ikke la vær.. 😳

Koffert😝

AnonymBruker
Skrevet

Koselig at en tråd forvandler seg til at to brukere flørter med hverandre. 😌 Kan ikke dere to ta det privat? 

Anonymkode: bc8b4...c80

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Koselig at en tråd forvandler seg til at to brukere flørter med hverandre. 😌 Kan ikke dere to ta det privat? 

Øy!! Det er slik jeg kupper alle tråder som handler om kropp!

Dette er vel kjent nå?? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Øy!! Det er slik jeg kupper alle tråder som handler om kropp!

Dette er vel kjent nå?? 🤔

Og det hjelper TS på hvilken måte? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og det hjelper TS på hvilken måte? 

Det vet vel ikke jeg 😁

Gjest Peaches
Skrevet

Ops...sorry....fortsett midjepraten no👍😅

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Det vet vel ikke jeg 😁

Vil tro det ikke hjelper noe. 😌

Så etter her håper jeg det kommer andre innlegg som svarer på trådens tema igjen. :) 

• Liker 1
Skrevet

Til ts: Dersom midjen allerede er smal så er det vanskelig å gjøre den mindre. Løsningen blir derfor å gjøre ALT ANNET STØRRE!!!

Skrevet

Jeg er 1.69 høy :) 
Bryst: 98 cm
Midje: 82 cm 
Hofter: 114 cm
Lår: 63 cm
Legg: 41 cm

Kroppen min er fint fordelt. Smal og fin midje, og større hofter og lår. Føler meg bra :) Sunn og sterk er jeg også :) Men la nå merke til at jeg har gått fra 92 cm til 82 cm i midje i løpet av dette året. Sist jeg målte meg selv var i Januar. Treningen gir god effekt :) Klærne sitter bra på og føler meg bra :) Alle har hver sin kropp, og det er opp til en hver å ta vare på den. Ikke tenke på hva som er idealkropp/rett og galt. Vær sunn, tren og ha det morro :) Idealkroppen for meg er de resultatene jeg ønsker å oppnå for MIN kropp. Ikke det som fremstilles i media osv... :) 
Og det er 20 cm nedenfor navlen man skal måle hoften. Ikke 10 cm som jeg skrev i stad :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Til ts: Dersom midjen allerede er smal så er det vanskelig å gjøre den mindre. Løsningen blir derfor å gjøre ALT ANNET STØRRE!!!

Hva mener du?

Anonymkode: a53e7...617

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å ha et mye lavere tall enn deg, fordi folk sier jeg er så tynn at jeg ser syk ut, og jeg prøver å legge på meg 8-10 kg.

Men min midje er jeg 71 cm rundt! Og jeg er slankest av alle jeg kjenner!
Hoftene er ca 82 cm , og tykkeste punkt på lårene er 50 cm stående.
At du er overvektig eller trenger å gå ned noe høres helt unødvendig og sykt ut for meg.

Ikke gå ned i vekt! Det er mye vanskeligere å gå opp enn ned. Og du høres virkelig ikke ut som et eneste kilo for mye :)

Anonymkode: 18048...f07

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Om du trener rumpa, lårene, skuldrene og ryggen så vil midjen din se mindre ut. Sjekk ut malinmee på insta for et godt eksempel

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Om du trener rumpa, lårene, skuldrene og ryggen så vil midjen din se mindre ut. Sjekk ut malinmee på insta for et godt eksempel

Hun har en fin kropp hun altså, men synes candice swanepoel heller er en kropp jeg ville gått etter. Jeg synes egentlig jeg har store nok lår, rumpe etc, og har jo ikke noe ønske om at dette skal bli større. Heller at alt jevnt over skal bli mindre. Jeg har jo store pupper og store lår, så det gir jo heldigvis en ok dynamikk og føler ikke at midjen ser så sykt stor ut. Men vil gå ned noen kg. Men candice sin kropp får jeg nok aldri

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å ha et mye lavere tall enn deg, fordi folk sier jeg er så tynn at jeg ser syk ut, og jeg prøver å legge på meg 8-10 kg.

Men min midje er jeg 71 cm rundt! Og jeg er slankest av alle jeg kjenner!
Hoftene er ca 82 cm , og tykkeste punkt på lårene er 50 cm stående.
At du er overvektig eller trenger å gå ned noe høres helt unødvendig og sykt ut for meg.

Ikke gå ned i vekt! Det er mye vanskeligere å gå opp enn ned. Og du høres virkelig ikke ut som et eneste kilo for mye :)

Anonymkode: 18048...f07

Takk for dette svaret, kanskje det har noe med høyde å gjøre..? 

For meg er det myye lettere å gå opp da jeg er veldig glad i mat og søtsaker. Men nå er det full kaloritelling for å si det sånn. :) De første kiloene var lett, men de siste kiloene som sitter i er seriøst så sykt vanskelig å få bort. Jeg er ikke overvektig, men synes jeg kler mye bedre når jeg er noen kilo lettere. Jeg veide vel 8 kg mindre enn nå da jeg gikk i 9 klasse. Og det var før jeg fikk former og pupper. Så skal ikke så utrolig mye, men noen kg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg har alltid vært fornøyd med beina mine før jeg målte lårene nå:P Synes jeg har ganske smale legger og sånn så hadde ikke forventet det

Snakk om å ødelegge for seg selv. Du kan ikke la et tall torpedere hele kroppsbildet ditt. Beina dine er da nøyaktig like flotte nå som da du fortsatt var lykkelig uvitende om låromkretsen din.

Tror du hadde fått mer fred i sjela om du holdt deg unna både mål og vekt.

AnonymBruker
Skrevet

Shit, så smale midjer dere har!!

Jeg er 153 cm høy, 70 rundt midja og 88 rundt hoftene, 21,4 i BMI, 52 rundt lår. Og jeg får høre av alle at jeg er tynn og ikke må gå ned i vekt, men nå ble jeg usikker...

Anonymkode: 26e40...f71

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...