AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Har tidligere hatt det,og da er det vel sånn at man har det forever. Tidligere var det flere stk men nå er det bare en,en eneste. Men den går ikke bort med krem jeg har fått. De forrige gikk bort. Kan det være at det ikke er det?! Vanskelig å svare på for dere,ja, men om noen har peiling på Aldara krem? Er det sånn at de forsvinner garantert med den,og at dette ikke er det fordi den ikke forsvinner? Anonymkode: 276b3...f5b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Jeg gikk med kjønnsvorter, en haug iallfall 100 og fikk til slutt Aldera. Smørte meg 3 ganger på en uke og har ikke sett snurten av de på 7 år. Kom deg til hudlege så blir du kvitt dritten. Anonymkode: fad03...953
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk med kjønnsvorter, en haug iallfall 100 og fikk til slutt Aldera. Smørte meg 3 ganger på en uke og har ikke sett snurten av de på 7 år. Kom deg til hudlege så blir du kvitt dritten. Anonymkode: fad03...953 Jeg prøver en runde til nå med krem.. om ikke den forsvinner da så må jeg jo gjøre noe men har ikke lyst,det er så flaut TS Anonymkode: 276b3...f5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå