aceania Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hei! Er svært usikker på om jeg poster i riktig forum, men jeg prøver. Jeg sliter med selvbildet mitt. Veldig. Jeg er fornøyd med beina, puppene, hoftene og ansiktet mitt, men jeg er så utrolig redd for at det at jeg har valker når jeg sitter eller står rart vil virke frastøtende på det motsatte kjønn. Jeg har innsvingt midje, men hvis jeg bøyer meg den ene eller den andre veien dukker det straks opp en valk eller to. Jeg har hørt at menn ikke bryr seg så altfor mye om en valk eller to dersom du er fornøyd med deg selv, og ikke er overvektig. Så spørsmålet mitt er: Hvordan kan jeg lære å like kroppen min? Jeg teller fra tid til annen kalorier (om jeg legger på meg), og er egentlig ganske sunn, men klarer ikke å akseptere egen kropp. Jeg hadde ganske greit selvbilde før, men da jeg var sammen med eksen så fikk det seg noen bulker. Han fikk meg til å bli ukomfortabel med meg selv. En av grunnene til at jeg slo opp med han, hahah. Men det har vel ikke så mye med det å gjøre. Jeg vil bare så fryktelig, fryktelig gjerne se meg i speilet uten å få tanker om at ingen fyr vil kunne finne meg attraktiv på grunn av love handles i enkelte posisjoner.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Alle får valker når de bøyer seg. Du burde følge bodypositive og selflove profiler på instagram. Anonymkode: b8279...e11 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Slutt å vær så selvopptatt så løser mye seg. SELVSAGT kommer det en valk! Man blir jo "brettet". Anonymkode: dfa73...a19 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Google bilder av eldre damer. Når årene kommer vil du se tilbake på denne tanken om par, tre valker som latterlig. Når du da ser bilder av deg selv vil du se hvor vakker og ung du var. Anonymkode: b893a...ffd
Aesthetics Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Selv med lav fettprosent får man valker når man bøyer seg, spesielt damer da de har ~10% høyere fettprosent enn menn av natur. Ingen som er verdt å imponere kommer til å bry seg om at du får en valk når du bøyer deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå