Gå til innhold

Kirurgi rumpa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har tenkt å operere rumpa større. Har ikke stor rumpe i det hele tatt og ønsker en større. Trening hjelper ikke helt for meg

Spørsmålet  mitt er hvor gammel må man være for å ta plastikk kirurgi? Og hvor mye koster det ca?

og hvis dere har tatt så kan dere fortelle litt om hvordan det var

Anonymkode: 89364...229

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at trening ikke hjelper helt for deg. Det er vel fordi du ikke gidder å trene tungt nok eventuelt? 

Anonymkode: 7af6b...101

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at trening ikke hjelper helt for deg. Det er vel fordi du ikke gidder å trene tungt nok eventuelt? 

Ja, er litt derfor

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er litt derfor

Okei, så du vil heller ha en stygg unaturlig silkonrumpe og risikere komplikasjoner under og etter operasjon som for eksempel stor infeksjon i stedet for å trene? Du vil heller ha store smerter etter operasjon i stedet for å trene? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Okei, så du vil heller ha en stygg unaturlig silkonrumpe og risikere komplikasjoner under og etter operasjon som for eksempel stor infeksjon i stedet for å trene? Du vil heller ha store smerter etter operasjon i stedet for å trene? 

Er egentlig ikke helt sikker. Ser så mange tar, blir frista

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? All slags plastikk kirurgi har 18-årsgrense.

Det å trene seg til større rumpe er billigere og mer effektivt. Regner med du er under 18 år og ganske umoden, da du vurderer plastikk kirurgi fordi du tror utseendet og kropp har mye å si. Hvorfor ønsker du deg stor rumpe? Hvorfor ønsker du å kaste bort mellom 50.000 - 100.000 kr på noe du kommer til å angre på når du har rundet 25 år? Bruk heller pengene på noe annet, og lær deg å ikke bli påvirket av hva andre gjør. Det handler om din egen psyke.

Anonymkode: 2b2e0...63c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er egentlig ikke helt sikker. Ser så mange tar, blir frista

Aldri sett en eneste person som har operert rumpa i det virkelige liv her i Norge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett en eneste person som har operert rumpa i det virkelige liv her i Norge. 

Har sett mye på nett, og faktis mange norske bloggere som isabelrad foreksempel

AnonymBruker
Skrevet

Har hvertfall sett mange i Norge ta silikon i puppene.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett mye på nett, og faktis mange norske bloggere som isabelrad foreksempel

Omg. 

Anonymkode: 3121d...178

Skrevet

Hvis du tror at du kommer til å bli lykkelig etterpå, så gjør det. 

Jeg har fått stygge slengbemerkninger etter meg om at rumpa mi er fake, men det er den ikke... Synes det er trist at det skal bli en hype å operere vekk det naturlige. Det ødelegger liksom det naturlige ved kvinner generelt, sånn som rumpa mi eller puppene til venninna mi, som ikke er fake. 

Skrevet

Altså jeg syns kirurgi er ok i moderate mengder, men hva i alle dager er greia med rumper som går til halvveis ned på låret? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...