AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hei. Jeg er i et relativt nytt forhold, og han har snart bursdag. Synes det er vanskelig å finne ut hva jeg kan kjøpe til han, og han sier ikke noe heller. Men, jeg kom på at jeg kunne lage sånne coupon, hvor det for eksempel på en av de kan stå: en blowjob (😂). Har dere noen tips til hva jeg kan skrive på disse kupongene? Både dirty og romantiske. Og noen tips til en annen gave? Han har ingen spesielle interesser, så blir litt vanskelig Anonymkode: a480c...14e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Har ingen spesielle interesser? Høres ut som en morsom fyr. Anonymkode: 5d498...a7b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Ble litt feil det der mente ingen spesielle interesser som jeg kan finne en gave utifra, hvis det ble bedre. -TS Anonymkode: a480c...14e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Utrolig tacky å gi en kupong med blowjob på..... Siden det er et ferskt forhold syntes jeg ikke du trenger å gjøre store greiene ut av det. Det kan bli litt overveldende og skremmende. Lag en god middag og spør om han har lyst til å se en film han velger selv, eller kjøp et playstation spill til han om han spiller noe. Eventuelt så kan du jo kjøpe en sånn skyte-date på Letsdeal om du holder til i storbyen. Det vil han nok syntes er kult! Ikke gjør det så veldig høytidelig! Anonymkode: 9f9b4...feb 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Hva med konsertbilletter? Noe dere kan gjøre sammen Anonymkode: 77b78...d47
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Coldplay billetter Anonymkode: c853b...4a9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig tacky å gi en kupong med blowjob på..... Siden det er et ferskt forhold syntes jeg ikke du trenger å gjøre store greiene ut av det. Det kan bli litt overveldende og skremmende. Lag en god middag og spør om han har lyst til å se en film han velger selv, eller kjøp et playstation spill til han om han spiller noe. Eventuelt så kan du jo kjøpe en sånn skyte-date på Letsdeal om du holder til i storbyen. Det vil han nok syntes er kult! Ikke gjør det så veldig høytidelig! Anonymkode: 9f9b4...fe Helt enig. Kupong av den typen i fersk forhold kan slå feil. Hvor gamle er dere? Middag ute, konsert, etc. synes jeg er hyggelig gave i de fleste forhold Anonymkode: 6aacd...d21
sol87 Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 På 8/7/2017 den 21.06, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er i et relativt nytt forhold, og han har snart bursdag. Synes det er vanskelig å finne ut hva jeg kan kjøpe til han, og han sier ikke noe heller. Men, jeg kom på at jeg kunne lage sånne coupon, hvor det for eksempel på en av de kan stå: en blowjob (😂). Har dere noen tips til hva jeg kan skrive på disse kupongene? Både dirty og romantiske. Og noen tips til en annen gave? Han har ingen spesielle interesser, så blir litt vanskelig Anonymkode: a480c...14e Nei, nei, nei! Jeg er helt i mot sånne "kuponger" hvor man tilbyr seksuelle tjenester, rett og slett fordi du da framstiller sexen dere har som en vare, noe du gjør for å være "grei", ikke fordi dere begge nyter det. Gi ham blowjobs i fleng, når dere begge har lyst, men ikke selg "billetter" på dem. Hvis du skal lage en sånn kupongsett, skriv heller opp ting som vi faktisk av og til kun gjør som en tjeneste, for eksempel massasje, middag, husvask, bilvask, restaurantbesøk, kino etc. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 På 8/7/2017 den 21.06, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er i et relativt nytt forhold, og han har snart bursdag. Synes det er vanskelig å finne ut hva jeg kan kjøpe til han, og han sier ikke noe heller. Men, jeg kom på at jeg kunne lage sånne coupon, hvor det for eksempel på en av de kan stå: en blowjob (😂). Har dere noen tips til hva jeg kan skrive på disse kupongene? Både dirty og romantiske. Og noen tips til en annen gave? Han har ingen spesielle interesser, så blir litt vanskelig Anonymkode: a480c...14e Blowjob burde da være noe en kvinne gir til mannen sin hver dag uansett.. sett heller på analsex. Anonymkode: 9f505...8ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå