Gå til innhold

Skeiv venninne tafser..,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å tafse noen i skrittet uavhengig av kjønn er helt og holdent fullstendig uakseptabelt. Sånt gjør man rett og slett ikke med mindre man vet at motparten syntes det er greit. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor takket du nei til å utforske litt? Kanskje du er redd du hadde likt det?

Anonymkode: d50eb...6d5

"Takket nei til å utforske litt?" Hun fikk ikke et tilbud om å utforske, hun ble grovt trakassert. Sånt gjør man ikke. 

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, sol87 skrev:

"Takket nei til å utforske litt?" Hun fikk ikke et tilbud om å utforske, hun ble grovt trakassert. Sånt gjør man ikke. 

Er faktisk tilbøyelig til å kalle det et overgrep. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Sugemerke skrev:

Jeg hadde tenkt at folk gjør mye rart i fylla og så latt det gå.

Hadde du sagt det om det var en mann som klådde deg i skrittet? Og ikke tok hintet når du klappet til han og gikk din vei?

Anonymkode: e8354...68a

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Be henne holde fingrene for seg selv, da vel.

Forresten så er hun et motbydelig menneske, som jeg ikke hadde orket å hatt som venninne.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Sugemerke skrev:

Jeg hadde tenkt at folk gjør mye rart i fylla og så latt det gå.

Høres ut som alt man gjør i fylla er greit. 

Anonymkode: 21ced...624

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æææsj. Hva feiler det henne? Ville kuttet henne ut. Avvikere (folk som tafser på andre) bør man ikke omgås. Det gjelder begge kjønn

Anonymkode: 54a70...232

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det om det var en mann som klådde deg i skrittet? Og ikke tok hintet når du klappet til han og gikk din vei?

Anonymkode: e8354...68a

Hvorfor leser du ikke hele tråden før du stiller slike spørsmål?

Skrevet

"fylla har skylda" er ikke et akseptabelt ordtak i noen sammenheng, ei heller er tafsing greit så lenge man ikke har blitt ettertrykkelig invitert - ferdig snakka!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dere som kaller det overgrep overdramatiserer, da. Den kvinne finnes vel ikke som ikke har blitt tafset på i fylla av en mann?!! Vi kommer oss ut av situasjonen, og vi liker det ikke, men så lenge de ikke tvinger seg på og tafser mer etter at vi har sagt i fra, så lar vi det være med det. Eller blir hele verden full av overgripere og ofre....

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg synes dere som kaller det overgrep overdramatiserer, da. Den kvinne finnes vel ikke som ikke har blitt tafset på i fylla av en mann?!! Vi kommer oss ut av situasjonen, og vi liker det ikke, men så lenge de ikke tvinger seg på og tafser mer etter at vi har sagt i fra, så lar vi det være med det. Eller blir hele verden full av overgripere og ofre....

Det er like mye seksuell trakassering når det kommer fra en mann jo.
Å ta noen på kjønnsorganet er faktisk overgrep.

Anonymkode: 739a3...bc7

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er like mye seksuell trakassering når det kommer fra en mann jo.
Å ta noen på kjønnsorganet er faktisk overgrep.

Anonymkode: 739a3...bc7

Det er seksuell trakassering, ja (kjønn er uinteressant)! Men jeg synes "overgrep" er å overdramatisere. Og overdramatisering av sånne ting undergaver viktigheten av faktiske overgrep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...