Gå til innhold

Hvor finner jeg krydderhylle?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Etter en uheldig oregano-over-hele-kjøkkenet-episode, så innser jeg at jeg trenger en krydderhylle, eller enda bedre..en krydder-organisator (skal være i skapet over komfyren)

Men hvor finner man slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er dette så vanlig? Håper dere snakker om noe annet en _hyller_, det har jeg ikke veggplass til.

Men skal se hva jeg finner på Storo (har gått lei shopping, hjelpes..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt & Panne på Storo har kanskje noe?

Eller Jernia.

Det finnes sånn stativer som skal stå på benken, men da er det egne glass som følger med. Det synes jeg at er tungvindt.

Kanskje du kan bruke en lav tre-eske eller noe sånt?

Jeg har den ene delen til en gammel sigar-eska som brukes til å holde styr på krydder o.l. i en skuff. Den er ikke stygg og kan sikkert stå på benken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sjekke imorgen! Har ikke lyst på stativ med egne glass (har vanskeligheter med å se meg selv fylle på slike..).

En lav eske hadde jo vært noe...men burde nesten hatt håndtak. Vanskelig for klønete pygmeer å rekke høye skap uten å velte alt ;)

Pytt&Panne har jo alt mulig, så de må vel ha noe for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åhlens har et "fat" med hull til 9 eller er det 12 krydderglass? Siden det ikke er vegghylle du skal ha er det den enste jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig også etter krydderhyller, har sett på mer eller mindre alle steder som er nevnt her og finner ingen som passer meg. Problemet mitt er først og fremst at ingen hyller har nok plass, jeg har så utrolig mye forskjellig krydder og foreløpig er det stablet sammen i et helt skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
  Sitat
Jeg ser egentlig også etter krydderhyller' date= har sett på mer eller mindre alle steder som er nevnt her og finner ingen som passer meg. Problemet mitt er først og fremst at ingen hyller har nok plass, jeg har så utrolig mye forskjellig krydder og foreløpig er det stablet sammen i et helt skap.

Kjenner igjen den der. Hos meg står alltid den typen jeg skal ha

innerst i skapet. Merkelig...

Min hylle må være dyp nok til de største glassene og i tillegg må

det være en støttekant ytterst slik at ikke alt annet ramler ned når

jeg skal ha tak i en enkelt en.

Får kanske få laget en slik selv. En slik hylle er ikke veldig avansert

unasett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...