AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 For 6 dager siden tok jeg to hull i ørene, det ene nede på øreflippen og det andre lengre oppe. Hullene ble tatt med pistol(vet nå i etterkant at det ikke var så lurt...) Det på øreflippen har jeg ikke hatt noe problem med, hadde ingen smerter eller noe i etterkant. Mens det oppe derimot, ga store smerter de første to-tre dagene, men nå har det blitt mye bedre. Har ingen smerte, utenom når jeg med uhell er ani eller slår øret, da gjør det helt sinnsykt vondt! noe som er forståelig for det område er jo selvfølgelig sårt. MEN idag oppdaget jeg noe jeg ikke hadde lagt merke til før nå (vet ikke om det var der før nå heller), og det er altså at fra punktet hvor hullet er, og oppover inni øret, har fått en lilla/blå farge, noe som ligner på et blåmerke. Dette er noe jeg ikke helt forsto, så spurte noen veninner som har tatt hull oppe ved brusken før, og hun ene mente at brusken min kanskje var knust. Så nå har jeg litt panikk, fordi det høres jo alvorlig ut, men jeg aner ikke hva det er eller hva konsekvensene av det er, så jeg aner heller ikke hva jeg skal gjøre. Og hvis brusken ble knust da jeg tok hullet, ville ikke blåmerke eller noen andre uvanlige symptomer komt tidligere? Den eneste logiske forklaringen jeg kan tenke meg, er at jeg når jeg har sovet, av og til har lagt oppå det øret som er sårt, og at det kanskje kan ha påvirket, for det gjør ganske vondt, og kjenner at det er veldig sårt når jeg våkner. Er det vanlig å få blødninger/blåmerker etter å ha tatt hull oppe i ørene med pistol? eller generelt? Evt. hva bør jeg gjøre? -Engstelig jente Anonymkode: e2e05...310
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå