Lapper Skrevet 8. august 2017 #41 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, agnesbjercke skrev: ja.... Hvordan..? Det er helt urelevant så kan dere la det gå.. 1000 flere lesere på ett døgn etter at du la ut tråd her... Men det bryr deg ikke?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 8. august 2017 #42 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg var inne på blogglisten i dag for å sjekke om du hadde fått mye mere lesere siden i går og så at det var 1000 stk fler. Går inn på blogglisten nå og da er den plutselig utestengt eller slettet?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. august 2017 #43 Del Skrevet 8. august 2017 Ok, virker som du er mer opptatt av å diskutere noe helt annet enn hovedinnlegget @agnesbjercke Så jeg tenker du heller skal få et godt, konstruktivt råd fra ei rutinert KG-kjerring; Neste gang det er et kommersielt samarbeid og bruker din (åpne) instagramkonto til å reklamere er ikke #samarbeid eller #ad korrekt merking. Du har norske følgere og skriver på norsk og det er #reklame eller #sponset som er rett emneknagg. Og aller helst først i innlegget. Polaren O.Pyret mener åpenbart din instagramkonto har nedslagsfelt i sin kundegruppe, så du bør merke skikkelig. Sånn, da unngår vi at du nevnes i en KG-tråd over folk som er dårlig på å merke korrekt☺️ (Her henviser jeg til brukeren av en instagramkonto og ikke brukeren på Kvinneguiden👍🏻) Jfr: https://forbrukerombudet.no/content/2017/05/Forbrukerombudets-veileder-om-merking-av-reklame-i-sosiale-medier.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 9. august 2017 Forfatter #44 Del Skrevet 9. august 2017 8 timer siden, Sirkustjukk skrev: Ok, virker som du er mer opptatt av å diskutere noe helt annet enn hovedinnlegget @agnesbjercke Så jeg tenker du heller skal få et godt, konstruktivt råd fra ei rutinert KG-kjerring; Neste gang det er et kommersielt samarbeid og bruker din (åpne) instagramkonto til å reklamere er ikke #samarbeid eller #ad korrekt merking. Du har norske følgere og skriver på norsk og det er #reklame eller #sponset som er rett emneknagg. Og aller helst først i innlegget. Polaren O.Pyret mener åpenbart din instagramkonto har nedslagsfelt i sin kundegruppe, så du bør merke skikkelig. Sånn, da unngår vi at du nevnes i en KG-tråd over folk som er dårlig på å merke korrekt☺️ (Her henviser jeg til brukeren av en instagramkonto og ikke brukeren på Kvinneguiden👍🏻) Jfr: https://forbrukerombudet.no/content/2017/05/Forbrukerombudets-veileder-om-merking-av-reklame-i-sosiale-medier.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 9. august 2017 Forfatter #45 Del Skrevet 9. august 2017 10 timer siden, Sirkustjukk skrev: Nå hadde du en lengre rant om hvor håpløst KG-mafiaen har svart deg, og noe av det kan bunne det du har skrevet. Derfor nevner jeg bloggen din. Du har jo fått flere gode svar på hovedinnlegget nå synes jeg. Noen innvendinger? nei jeg er fornøyd med svarene jeg som går på dette her.. Men jeg blir like imponert hver gang hvor mye det går an å spore av å i tillegg legge det på meg som at det er det jeg ønsket.. For at det er ett innlegg der trenger ikke vøre ett tema uansett, da spørsmålet her dreier seg om noe helt annet. Jeg ser liksom ikke poenget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 9. august 2017 Forfatter #46 Del Skrevet 9. august 2017 9 timer siden, Lapper skrev: 1000 flere lesere på ett døgn etter at du la ut tråd her... Men det bryr deg ikke?? Takk for info.. Hvorfor skulle det det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 9. august 2017 #47 Del Skrevet 9. august 2017 Null stress å få stengt en tråd om blogging her inne, men det startes bare en ny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #48 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Det man egentlig kan gjøre, som er nokså effektivt, det er å la være å legge ut om maten man har spist, seg selv, bilder av kroppen sin, og bilder av resten av familien sin på Internett. Da slutter folk å skrive om deg! Jeg er så lur, assa Imponerer meg selv. Endret 9. august 2017 av Simbyxor 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. august 2017 #49 Del Skrevet 9. august 2017 Det later til at ts besvarer innleggene i tråden med spørsmål der svarene er åpenbare kun for å mate tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 9. august 2017 Forfatter #50 Del Skrevet 9. august 2017 8 timer siden, gjestvest skrev: Det later til at ts besvarer innleggene i tråden med spørsmål der svarene er åpenbare kun for å mate tråden. Du later til å bare anta uten grunn. Dere finner alltid noe nytt å ta noen på... Jeg har ett behov for å forsvare meg her å når jeg da svarer, gjør jeg det KUN for å holde tråden oppe...? Jeg har jo ingen grunn til å mate tråden... Så utdyp gjerne..... JA, jeg har fått de svarene jeg trenger, å er fornøyd med det! Men jeg lar ikke ting bare gå av den grunn! DET er poenget.. For jeg finner meg faktisk ikke i å bli mistrodd, eller at andre finner på ting og skriver ting med negativitet helt uten grunn. Dere er så spydige og ganske frekke hele gjengen. Plusser opp hverandres svar (ofte de med en spydighet osv) som den siste her nå.. Akkurat som en dårlig heiagjeng.. Det er meget spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 9. august 2017 #51 Del Skrevet 9. august 2017 @agnesbjercke - det er veldig uklokt å blottstille seg i et anonymt diskusjonsforum. Det lureste du kan gjøre er å endre nick, da vil ingen mistenke deg for å skape oppmerksomhet rundt egen blogg og instakonto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 9. august 2017 Forfatter #52 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) 2 timer siden, orfeus skrev: @agnesbjercke - det er veldig uklokt å blottstille seg i et anonymt diskusjonsforum. Det lureste du kan gjøre er å endre nick, da vil ingen mistenke deg for å skape oppmerksomhet rundt egen blogg og instakonto. Jepp, kjempe logisk.. jeg må gjøre tiltak å ta hensyn til hva andre kan anta, basert på svada. Nix, nei det holder ikke. Men samma det... har fått svar på det jeg lurte på+++ Endret 9. august 2017 av agnesbjercke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2017 #53 Del Skrevet 11. august 2017 På 7.8.2017 den 13.16, agnesbjercke skrev: Om man blir diskutert her på KG og har en egen tråd med feks SITT navn som er tydlig rettet mot en selv. Hvor alt fra måltider til kropp blir diskutert. Har man ingen rettigheter?? Kan man ikke kreve å få den slettet? Ja det kommer alltids nye.. Ja mange av dere mener offentlige personer må tåle det osv.. men svar kun på spørsmålet er dere snille.. Trenger ikke bli diskusjon om hvorvidt man må finne seg i det eller ei.. Men har man virkelig ingenting man skulle sagt? Man har jo ikke godkjent at kvinneguiden får ha noe om seg selv her? Mulig jeg spør dumt å at det er selvfølgelig å skulle få diskutere Gud og hvermann men... Svaret på spørsmålet ditt er nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkeberta Skrevet 11. august 2017 #54 Del Skrevet 11. august 2017 På 9.8.2017 den 18.38, agnesbjercke skrev: Du later til å bare anta uten grunn. Dere finner alltid noe nytt å ta noen på... Jeg har ett behov for å forsvare meg her å når jeg da svarer, gjør jeg det KUN for å holde tråden oppe...? Jeg har jo ingen grunn til å mate tråden... Så utdyp gjerne..... JA, jeg har fått de svarene jeg trenger, å er fornøyd med det! Men jeg lar ikke ting bare gå av den grunn! DET er poenget.. For jeg finner meg faktisk ikke i å bli mistrodd, eller at andre finner på ting og skriver ting med negativitet helt uten grunn. Dere er så spydige og ganske frekke hele gjengen. Plusser opp hverandres svar (ofte de med en spydighet osv) som den siste her nå.. Akkurat som en dårlig heiagjeng.. Det er meget spesielt... Har du fått noen gode råd fra en viss annen bruker her på KG om hvordan gjøre seg selv til offer og at alle oss andre her på KG er de store,stygge,slemme ulvene? Kan nesten virke slik når man ser måten du går fram på.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 11. august 2017 #55 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) På 7.8.2017 den 13.16, agnesbjercke skrev: Om man blir diskutert her på KG og har en egen tråd med feks SITT navn som er tydlig rettet mot en selv. Hvor alt fra måltider til kropp blir diskutert. Har man ingen rettigheter?? Kan man ikke kreve å få den slettet? Du har helt rett. Det er et merkelig fenomen dette at folk tror offentlige personer ikke er like sårbare og krenkbare som andre. At du omtaler deg selv på din egen blogg, gir ikke andre rett til å omtale deg uten hensyn til alminnelig folkeskikk. PS: Jeg har ikke lest bloggen din. Hva du skriver der er irrelevant for din selvsagte rett til å bli omtalt anstendig. Du mister ikke retten om du selv skulle være ufin. Endret 11. august 2017 av Horten Market 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. august 2017 #56 Del Skrevet 11. august 2017 4 timer siden, Horten Market skrev: Du har helt rett. Det er et merkelig fenomen dette at folk tror offentlige personer ikke er like sårbare og krenkbare som andre. At du omtaler deg selv på din egen blogg, gir ikke andre rett til å omtale deg uten hensyn til alminnelig folkeskikk. PS: Jeg har ikke lest bloggen din. Hva du skriver der er irrelevant for din selvsagte rett til å bli omtalt anstendig. Du mister ikke retten om du selv skulle være ufin. Dette er et svar på siden av spørsmålet. Her på KG blir "uanstendig omtale", for å bruke dine ord, slettet. Men det å få slettet en hel tråd om deg selv tror jeg skal bli vanskelig. Ytringsfriheten i Norge vernes det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 11. august 2017 #57 Del Skrevet 11. august 2017 1 time siden, CecilieX skrev: Men det å få slettet en hel tråd om deg selv tror jeg skal bli vanskelig. Ytringsfriheten i Norge vernes det om. Det stemmer nok ikke. Ytringsfriheten gjelder ikke på forum som dette. Det er opp til moderatorene å bestemme hva som tillates helt uavhengig av ytringsretten. Det er bare det som ikke er lov å ytre som forumet må forholde seg til. De fleste innlegg og tråder som slettes av moderator, ligger godt innenfor ytringsfrihetens rammer. Så det er ikke riktig å si at ytringsfriheten vernes. Det er dog helt greit at forumet har egne regler for anstendighet. Det besteborgere reagerer på, er at reglene praktiseres strammere for anonyme brukere enn for den som har en egen blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. august 2017 #58 Del Skrevet 11. august 2017 13 minutter siden, Horten Market skrev: Det stemmer nok ikke. Ytringsfriheten gjelder ikke på forum som dette. Det er opp til moderatorene å bestemme hva som tillates helt uavhengig av ytringsretten. Det er bare det som ikke er lov å ytre som forumet må forholde seg til. De fleste innlegg og tråder som slettes av moderator, ligger godt innenfor ytringsfrihetens rammer. Så det er ikke riktig å si at ytringsfriheten vernes. Det er dog helt greit at forumet har egne regler for anstendighet. Det besteborgere reagerer på, er at reglene praktiseres strammere for anonyme brukere enn for den som har en egen blogg. Dette er jo ordkløyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 11. august 2017 #59 Del Skrevet 11. august 2017 15 minutter siden, CecilieX skrev: Dette er jo ordkløyveri. Dette er en annen måte å si: "Jeg forstår ikke noen ting." Da er det bedre å være spesifikk på hva du ikke forstår, så kan jeg forklare det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. august 2017 #60 Del Skrevet 11. august 2017 36 minutter siden, Horten Market skrev: Det stemmer nok ikke. Ytringsfriheten gjelder ikke på forum som dette. Det er opp til moderatorene å bestemme hva som tillates helt uavhengig av ytringsretten. Det er bare det som ikke er lov å ytre som forumet må forholde seg til. De fleste innlegg og tråder som slettes av moderator, ligger godt innenfor ytringsfrihetens rammer. Så det er ikke riktig å si at ytringsfriheten vernes. Det er dog helt greit at forumet har egne regler for anstendighet. Det besteborgere reagerer på, er at reglene praktiseres strammere for anonyme brukere enn for den som har en egen blogg. Ytringsfriheten er selvfølgelig retningsgivende hva reglementet angår. Et forum hadde ikke eksistert uten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg