Gå til innhold

Koselig cafe i bergen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken cafe er din favoritt i bergen? Liker godt koselige cafeer med mye stearinlys og sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt Hectors Hybel. Billig og koselig. (Men også ofte veldig fullt...)

Skrevet

Vi går alltid på Zuppiz (Zupperia), er der flere ganger i uka.

Skal vi bare ha en liten formiddagskaffe eller noe til bussturen går vi innom på telegrafen (malabar?)

Liker også godt tehuset i skostredet, den blå katt.

Skrevet

Cafe Opera. Har vært yndlingsstedet mitt i mange år, og det er blitt enda bedre etter røykeloven. Dessuten har de veldig god mat der, om man skulle få lyst på mer enn bare en espresso...

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig i at Cafè Opera er kjempekoselig. Bergen er en skikkelig cafèby, sitte der med handleposene ved bena, varm cappucino og litt mat mens regnet plasker ned utenfor- mmmmm.

Gjest Tristessa
Skrevet

Trives godt på Hectors hybel, men kafègjengeren i meg døde sånn halvveis da jeg flyttet til Bergen. Blir helt nuts av regnet i lengden, og det frister lite å gå ut når ingen skopar er tørre... :-?

Skrevet

zupperia er veldig koselig, og har kjempe god mat!!!!

Gjest lillelou
Skrevet

Vågen fetevare er søt og koselig og Det Lille Kaffekompaniet(trapp opp fra Fløybanestasjonen)er også et deilig sted.

Skrevet

Takk for mange nye, gode tips:) Flere av de nevnte plassene jeg ikke har vært på, så nå skal jeg ut og utforske byen:)

Skrevet
Cafe 33 er også koselig :P

Har ikke de lagt ned for lenge siden? Sjelden jeg går i den delen av byen, men sist jeg var der, så var det rimelig tomt.

Skrevet

Har ikke de lagt ned for lenge siden? Sjelden jeg går i den delen av byen, men sist jeg var der, så var det rimelig tomt.

Jepp,den er lagt ned.. vet ikke når det skjedde, men sist jeg gikk forbi var cafe 33 bortebø.

Skrevet

Det stemmer sikkert at den er lagt ned... Har ikke bodd i Bergen på en stund, så har ikke akkuratt hengt der så mye i det siste :oops: Men koslig var den :P

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg liker café Spesial og caféen på kunstmuseumet.

Skrevet
Vågen fetevare er søt og koselig og Det Lille Kaffekompaniet(trapp opp fra Fløybanestasjonen)er også et deilig sted.

:Nikke:

Veldig enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...