Gå til innhold

Brystvorter som går "innover"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har komplekser med brystvortene mine som alltid har vært innovervendte. De blir stive og knupper seg litt om jeg fryser eller er kåt, men de er veldig små og vanskelig å ta et knep om for å si det san. Jeg får dårlig selvtillit av de, og spesielt under sex. Har litt store bryst, så føler de ser ut som ku-jur når nipplene ikke er stive.. Har søkt litt på innovervente brystvorter, noen får operert de, eller "suger de ut"? Også hørt at noen kan få problemer senere ang graviditet og amming. Har noen erfaringer eller tips? Har lyst å fikse de slik de blir fine og "normale", men samtidig vil jeg ikke under kniven hvis det er problematisk og helt unødvendig. Setter pris på svar!!!

- Jente 19

Anonymkode: 918b6...6c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid en risiko ved å operere, og det skal være ekstremt før du får problemer med amming. Problemer med amming kan du jo faktisk få av helt andre grunner også. Det er nok helt unødvendig å "fikse."

Anonymkode: 27146...601

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hjelper har jeg det samme selv og alltid hatt  komplekser for det. Skulle ønske jeg var litt mer jeg gir f. Har ammet to barn med litt startproblemer (brukt skjold eller protese som jeg kalte det) Har aldri fått negative kommentarer av gutter. Så prøver bare å leve med puppene på best mulig måte ;)  

Anonymkode: f15db...397

Skrevet

Årsaken til innivernipler er korte melkeganger. Operasjonen går ut på å kutte disse. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...