Teethgrinding Skrevet 11. august 2017 #41 Skrevet 11. august 2017 5 timer siden, Horten Market skrev: Jeg spanderer alltid, men alt blir sirlig notert. Blir det ikke noe mer forventer jeg at kvinnen returnerer det jeg har investert i henne. Det skulle da bare mangle. Kvinnene vet dette på forhånd, og slik unngår jeg velferdssøkere som bare er ute etter et gratis måltid. Alle synes dette er en god idé og at jeg burde vært innvandringsminister. Haha! Market for president. Jeg tror følelsen av rettferdighet er viktig, spesielt i et likeverdig forhold der han også har valgmuligheter. Det fremstår uhyggelig for meg når en mann må betale for å bli elsket. Det er ikke riktig. Ingen forhold bør være tuftet på en strøm av penger. Hva skjer hvis pengene forsvinner? Da er det slutt? Gaver og tjenester er mye mer enn summer. Hvis jeg hadde fått en is etter å ha betalt for en middag syns jeg det er helt fair. Da gir vi begge, ulike summer til tross. Følelsen av å spandere er fin, men det er en kunst å balansere linjen mellom det og utnyttelse. Jeg vil gjerne føle at hun også tenker på meg. At det er noe spesielt med akkurat meg, og at hun er villig til å strekke seg litt ekstra for å sette pris på meg.
Inwe Skrevet 11. august 2017 #42 Skrevet 11. august 2017 Vi har det slik at den som har mest penger på kontoen tar regninga. Men så har vi alt felles også da. Blomster kommer han sjelden hjem med, men hender det står en god øl eller to i kjøleskapet til meg (som viser han kjenner meg). Og selvfølgelig, jeg gjør det samme for han 1
I Grosny Skrevet 11. august 2017 Forfatter #43 Skrevet 11. august 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du spurt damen din og hennes venninder om det? I min krets så har omtrent alle kvinnene opplevd menn med sånn fremgangsmåte. Og før du antar det; vi kler oss helt normalt, heller dempet og anonymt enn å fikse oss og gå utringet, og søker ikke kontakt med menn men er ute for å ha det gøy med våre venner. Det finnes såklart et fåtall hyggelige som kommer i prat med meg og snakker om normale ting og man får en god mellommenneskelig relasjon, som så spør om de skal kjøpe med noe til meg når de går i baren, men de er bare en brøkdel i forhold til disse andre snikene , som vi kaller dem! Anonymkode: e40bb...eff Denne tråden er i stor grad basert på min kjære ord, og ble startet basert på en nysgjerrig samtale oss i mellom. Hva hennes venniner har opplevd har jeg fra henne, Det er stor forskjell på deres møte med virkerligheten og ditt, og det ser ut som om du vanker i et miljø med mye verre menn. Alle min kjæres venninner er ikke akkurat engler, og et par av disse utnytter glatt menns spandering . De er imidlertid eldre enn deg, 40-60 år og det kan være forskjelllig stil i forskjellige aldersgrupper.
Coronas Skrevet 11. august 2017 #44 Skrevet 11. august 2017 På 6.8.2017 den 22.24, I Grosny skrev: Hei, spørsmålet kom opp i dag når jeg satt og diskuterte med min kjære. Vi er fryktelig gamle, over 50 og i denne aldersgruppen er det vanlig at mannen er kavaler, spanderer middager og kommer med blomster osv.. Vår venninne på 40 sier at dette kun er vanlig praksis hos den eldre generasjon, mens det hos de som er 40 og yngre er annerledes. Der forventer mannen at hvis han spanderer først så er det dama sin tur neste gang. Blomster er ikke særlig aktuelt. Er dette normalt? Gjelder det for Oslo? For hele verden? Ja og det er trist 😦 1
Coronas Skrevet 11. august 2017 #45 Skrevet 11. august 2017 På 6.8.2017 den 23.58, I Grosny skrev: Det er en litt trist utvikling dette at kurtiseringen forsvinner. Kvinnen trenger jo å føle at de blir satt pris på, at mannen gjør noe for å glede henne. Det handler ikke om økonomi. Det handler om oppmerksomhet. Om å ta vare på kvinnenes drømmer. Litt glede nå og da. Uventede blomsterbuketter, hyggelige overraskelser. Det trenger ikke å koste mye. Menn som ikke spanderer på kvinner snakker ofte om likestilling . Hvis likestillingen skal ta bort at man gleder hverandre så er likestillingen skadelig for romantikken. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 1
Coronas Skrevet 11. august 2017 #46 Skrevet 11. august 2017 På 7.8.2017 den 1.07, AnonymBruker skrev: Er ikke du 18? Over femti var da helt nytt. Jeg bor i oslo og har stort sett bare vært borte i menn (17-42) som kurtiserer og spanderer. Har ikke mannen manerer som det så er han ikke aktuell for meg. Spandering er ikke så viktig men å bli tatt vare på og verdsatt er obligatorisk. Så nei er ikke bare den eldre generasjonen som pleier damer Anonymkode: e40bb...eff Hmmm vurderer å flytte til Oslo 😍 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #47 Skrevet 11. august 2017 Det kommer an på markedsverdien til dama, det. Dess vakrere hun er, dess mer blir hun spandert på. Anonymkode: 23921...0ca 1
Coronas Skrevet 11. august 2017 #48 Skrevet 11. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på markedsverdien til dama, det. Dess vakrere hun er, dess mer blir hun spandert på. Anonymkode: 23921...0ca Så er spørsmålet..... Hva er ei vakker dame? .... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå