Gå til innhold

Han tenner på deepthroat

Fremhevede innlegg

Skrevet
57 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jenter gjørd et jo for meg hele tiden. Det er mange som behersker det.

Men behersker du det? 

Tror du skryter på deg mer erfaring enn det du har. 

Anonymkode: 6102a...8a9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 9.8.2017 den 19.24, Uffda skrev:

Og du tror liksom ikke det er nedverdigende for menn å drasse rundt på dere for å få seg noe? Gi noe igjen

Drasse rundt på? Så du mener menn kun er sammen med kvinner for sex? Snakk kun for deg selv, ikke alle menn......Stakkars evt partneren din....

Skrevet

Siden det tydeligvis er viktig for han, avslutter jeg det for det klarer jeg rett og slett ikke få meg selv til å gjøre. 

Takk

Ts 

Anonymkode: a231f...c43

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Drasse rundt på? Så du mener menn kun er sammen med kvinner for sex? Snakk kun for deg selv, ikke alle menn......Stakkars evt partneren din....

Dette igjen? Bli voksen. Sex er nærmest utelukkende eneste grunn til at menn er sammen med kvinner. Det er dette jeg mener med at dere ikke har den misnte forutsetning for å forstå hva jeg sier. Dere tror oppriktig talt jeg kødder, når 99/100 menn med hånden på hjertet vil si seg enig, med varierende sinnstemning. For noen menn er det til og med kanskje bittert å innse, men jo, sex er faktisk nærmest den eneste grunnen til at menn bruker tid på kvinner. Hva slags forutsetninger mener du at du sitter på som liksom skal benekte dette? Og før du svarer, nei, spørsmålet er retorisk. Vennligst ikke plag meg med et svar. Jeg orker virkelig ikke denne diskusjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...