AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Hvorfor er sjansene alltid størst for at du ikke klarer å nå mål, eller får oppfyllt ønskene dine? Jeg har visst hva jeg ville siden jeg var tenåring. Mene jeg har ikke klrt det enda. Og slik var det alltid på barneskolen og ungdomsskolen. Jeg klarte mindre enn de andre. Irritert er jeg på meg selv for det egentlig, for jeg har ikke utviklingsheming, men jeg ble mobbet og dette tok jeg selvfølgelig innover meg. Dumt jeg ikke er født mer samvittigetsløs. Der ser man hvor man havner om man er en snill personlighet, man blir offer for de som tror best om seg selv.Jeg har rett og slett vært redd for å ta for stor plass. problemet er at jeg ikke klarer den ene tingen jeg ikke klarer å legge fra meg. Jeg har satset på andre ting før, sånne jobber som alle kan ta. Jeg har hatt jobbet, men sa opp fordi jeg følte det var på tide å satse på det som gir mening i livet. Men nok en gang er ikke jeg den som skal finne roen her heller. Og nå har det gått så lang tid at jeg kanskje må tilbake til jobben jeg hadde. Problemet er ikke jobben i seg selv, men at jeg kommer til å starte der med tomhet er så irritert på meg selv for alt dette. Anonymkode: edddc...092
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Pris deg lykkelig for at du er frisk... Anonymkode: 55c9c...6ad
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pris deg lykkelig for at du er frisk... Anonymkode: 55c9c...6ad Ja, kjedelig det og. Skal man bare eksistere og være frisk liksom? Kunne like gjerne blitt syk da.. Anonymkode: edddc...092
WubWub Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pris deg lykkelig for at du er frisk... Anonymkode: 55c9c...6ad Man kan både prise seg selv lykkelig over å være frisk samtidig som man er skuffet at livet ikke har blitt som en hadde håpet. Det ene utelukker ikke det andre 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, kjedelig det og. Skal man bare eksistere og være frisk liksom? Kunne like gjerne blitt syk da.. Anonymkode: edddc...092 Kjedelig å være frisk? Du kan se hvor mye mer givende livet er om du havner i ulykke og blir lam resten av livet eller får MS eller kreft.. Ærlig talt, ts!!!! Akkurat nå, WubWub skrev: Man kan både prise seg selv lykkelig over å være frisk samtidig som man er skuffet at livet ikke har blitt som en hadde håpet. Det ene utelukker ikke det andre Ingen sympati med ts etter det svaret hun nettopp gav... Anonymkode: 55c9c...6ad
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Man kan både prise seg selv lykkelig over å være frisk samtidig som man er skuffet at livet ikke har blitt som en hadde håpet. Det ene utelukker ikke det andre Det. Problemet er at livet er kjedelig. Hvorfor skal man tenke positivt egentlig? Det er som om jeg bare er født og har den plassen jeg har. Har enkelt og greit ikke kortene for å klare det jeg vil. Ingen sykdom eller noe annet som holdee meg igjen. Det er bare kortene som ikke er der. Og derfor er alt kjedelig og udugelig. Du bare vet at noe spennede eller energigivende ikke skjer. Livet er kjedelig og er til bare for å takle skuffelser. Så kjedelig. Til og med jeg er mer spennende enn livet. Anonymkode: edddc...092 1
WubWub Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjedelig å være frisk? Du kan se hvor mye mer givende livet er om du havner i ulykke og blir lam resten av livet eller får MS eller kreft.. Ærlig talt, ts!!!! Ingen sympati med ts etter det svaret hun nettopp gav... Anonymkode: 55c9c...6ad Man kan ha det vondt og vanskelig til tross for at man er frisk. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig å være frisk? Du kan se hvor mye mer givende livet er om du havner i ulykke og blir lam resten av livet eller får MS eller kreft.. Ærlig talt, ts!!!! Ingen sympati med ts etter det svaret hun nettopp gav... Anonymkode: 55c9c...6ad Kanskje jeg ikke er frisk, kanskje det er det som er problemet. Og du skal se. Om jeg skulle klre noe jeg vil i lovet, så dukker sikkert sykdommen opp. For du vet...livet må for all del ikke bli perfekt. Anonymkode: edddc...092 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det. Problemet er at livet er kjedelig. Hvorfor skal man tenke positivt egentlig? Det er som om jeg bare er født og har den plassen jeg har. Har enkelt og greit ikke kortene for å klare det jeg vil. Ingen sykdom eller noe annet som holdee meg igjen. Det er bare kortene som ikke er der. Og derfor er alt kjedelig og udugelig. Du bare vet at noe spennede eller energigivende ikke skjer. Livet er kjedelig og er til bare for å takle skuffelser. Så kjedelig. Til og med jeg er mer spennende enn livet. Anonymkode: edddc...092 Din negative holdning er vel grunnen til at du ikke har lykkes da... Kom deg ut av offerrollen og slutt å være så hjelpesløs! Huff jeg kjenner jeg blir irritert av det du skriver så jeg peller meg utav tråden. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg ikke er frisk, kanskje det er det som er problemet. Og du skal se. Om jeg skulle klre noe jeg vil i lovet, så dukker sikkert sykdommen opp. For du vet...livet må for all del ikke bli perfekt. Anonymkode: edddc...092 Anonymkode: 55c9c...6ad
Hadley Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Selg alt du eier, reis nedover i Europa, og bo spartansk mens du reiser omkring og opplever livet der og prøver å finne deg selv. Når du kommer tilbake vil du være klokere og kjenner deg selv bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Hadley skrev: Selg alt du eier, reis nedover i Europa, og bo spartansk mens du reiser omkring og opplever livet der og prøver å finne deg selv. Når du kommer tilbake vil du være klokere og kjenner deg selv bedre. Jeg har allerede gjort det.. Anonymkode: edddc...092
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, Idasweet899 skrev: Er du deprimert? Jeg tror ikke det. Men nedstemt. Jeg ser en fremtid, men har bare angst for om jeg vil klare eller ikke. De fleste jeg kjenner, klarer jo å oppnå noenlunde hva de vil. Anonymkode: edddc...092 2
Idasweet899 Skrevet 6. august 2017 #14 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det. Men nedstemt. Jeg ser en fremtid, men har bare angst for om jeg vil klare eller ikke. De fleste jeg kjenner, klarer jo å oppnå noenlunde hva de vil. Anonymkode: edddc...092 Jeg skjønner hva du mener, jeg føler meg sånn selv. Men jeg får til mye, prøv å tenk hva du får til fremfor hva du ikke får til. Jeg er kronisk syk med smerter og svimmelhet, er ikke i jobb, har ikke utdanning, og sånn sett føler jeg meg som et '' null ''. men jeg kan jo ikke noe for at jeg er syk, og jeg har to barn jeg tar meg av 50%, jeg holder meg sunn og slank, jeg tegner og maler, skriver mye. Sånne ting tenker jeg er positivt, men jeg skulle jo selvfølgelig ønske jeg var helt frisk og var i drømmejobben etc. Men litt etter litt, tenk på det positive! Vet det er vanskelig, og nesten umulig om man lider av depresjoner eller har et tungt sinn.. hva gjør du i hverdagen?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #15 Skrevet 6. august 2017 Jeg forstår deg, er nok flere som føler det samme. Jeg er selv frisk, har vært det hele tiden så ingen unskyldninger der. Har gjort det jeg ville, men i lengden har ikke jeg nådd slik jeg ønsker. Jeg er over 30, eier ikke noe og har to lavbetalte jobber jeg mistrives i. Føler selv at ting ikke går min vei...Jeg håper bare på at ting blir bedre, man må vel bare være takknemlig for det man har og at man er frisk. Fins værre sjebner, men så klart det betyr ikke at vi kan ikke føle oss nedstemt av og til. Beste er å jobbe med det man har, og kanskje en dag så går det vår vei Anonymkode: bd893...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #16 Skrevet 6. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allerede gjort det.. Anonymkode: edddc...092 Hvor var du og hva opplevde du? Var du lenge på reisefot? Dro du alene og hvordan var det isåfall? Ble du kjent med noen på reisen? Anonymkode: e8bec...f86
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #17 Skrevet 6. august 2017 8 minutter siden, Idasweet899 skrev: Jeg skjønner hva du mener, jeg føler meg sånn selv. Men jeg får til mye, prøv å tenk hva du får til fremfor hva du ikke får til. Jeg er kronisk syk med smerter og svimmelhet, er ikke i jobb, har ikke utdanning, og sånn sett føler jeg meg som et '' null ''. men jeg kan jo ikke noe for at jeg er syk, og jeg har to barn jeg tar meg av 50%, jeg holder meg sunn og slank, jeg tegner og maler, skriver mye. Sånne ting tenker jeg er positivt, men jeg skulle jo selvfølgelig ønske jeg var helt frisk og var i drømmejobben etc. Men litt etter litt, tenk på det positive! Vet det er vanskelig, og nesten umulig om man lider av depresjoner eller har et tungt sinn.. hva gjør du i hverdagen? Tungt sinn. Jeg vet ikke hvor høy grad dette er arvelig. Tanta til min mor har vært enormt tungsinnet. Og det har noen sndre slektninger av min bestemor og. I tillegg til tante. Men hverken mamma, hennes andre søsken eller bestmor har vært det. Så jeg vet ikke om det er opplevelser eller hvordan hjernen er bygget som bestemmer dette. nei, det er bare det at jeg har ei venninne/bekjent som har satset på det samme som meg. Hun klarte det med en gang og hun er to år yngre enn meg. Jeg er bare litt redd for at jeg enkelt og grie ter født slik at jeg ikke klarer så mye. At man er født med den plassen man er født med. Jeg har vært heldig med utseende og helse, men duger ikke til stort, og det har jeg kjent på siden jeg var barn. Målet mitt ble allerede i tenårene å bli den jeg ikke var føst som. Å bli en annen ennhvem jeg er, men jeg er jo fremdeles den samme :/ jeg er fremdeles den som ikke klarer så mye. Anonymkode: edddc...092
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #18 Skrevet 6. august 2017 Og det tunge sinnet har kommet med alderen. Jeg var absolutt ikke slik da jeg var yngre... så jeg vet ikke :/ Anonymkode: edddc...092
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #19 Skrevet 6. august 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Din negative holdning er vel grunnen til at du ikke har lykkes da... Kom deg ut av offerrollen og slutt å være så hjelpesløs! Huff jeg kjenner jeg blir irritert av det du skriver så jeg peller meg utav tråden. Anonymkode: 55c9c...6ad Og dette er grunnen til at ab funksjonen ikke burde eksistere Anonymkode: 11ae0...6ee
Idasweet899 Skrevet 6. august 2017 #20 Skrevet 6. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det tunge sinnet har kommet med alderen. Jeg var absolutt ikke slik da jeg var yngre... så jeg vet ikke :/ Anonymkode: edddc...092 Hm.. du burde gjøre noen endringer, stå opp hver morgen å smil selvom du ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå