Gå til innhold

Stepappahjerte


Tuppemor90

Anbefalte innlegg

Bare jeg som får litt vibber av en dårlig etterligning av bloggen til pappahjertet??! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var innom og leste for første gang nå. Det var pinlige greier.. En (til) som har skjønt at det ligger muligheter for penger i blogging. Ga meg absolutt ingenting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tuttenatributten skrev:

Var innom og leste for første gang nå. Det var pinlige greier.. En (til) som har skjønt at det ligger muligheter for penger i blogging. Ga meg absolutt ingenting. 

Det pinligste er de uke for uke i graviditeten innleggene hans...ikke minst de dårlige forsøkene på rim :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Det pinligste er de uke for uke i graviditeten innleggene hans...ikke minst de dårlige forsøkene på rim :fnise:

Jeg skvatt når disse rimene inneholdt både kukk og knulling. Lugubert!:frkk: Får håpe ikke ungene leser dette når de blir større. Noen ting vil man bare ikke vite om foreldrene sine..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tuttenatributten skrev:

Jeg skvatt når disse rimene inneholdt både kukk og knulling. Lugubert!:frkk: Får håpe ikke ungene leser dette når de blir større. Noen ting vil man bare ikke vite om foreldrene sine..

Enig!! Leste også et innlegg hvor han utbroderer og ha møtt stesønnen naken på badet og merket det med "når tiss møter tiss" eller noe i den duren... klein lesing for guttungen om noen år!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleineste eg har lest..han bør legge ned bloggen asap...godt det ikke er min mann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...