Villmark Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Jeg har kjøpt Grandiosa 2 ganger på ca 3 uker og må si jeg er veldig skuffet over smaken. Jeg pleier ikke å kjøpe slik mat da jeg foretrekker sunn og god mat, men gjorde unntak disse to gangene. Men smaken på pizzaene var direkte dårlig, den første pizzaen smakte tomatsausen akkurat som idun ketsjup og den andre hadde så og si ikke tomatsaus i det heletatt. Det blir aldri mer kjøpt flere Grandiosa her i huset om grandiosaen har blitt så til de grader dårlig. Bunnen også minte meg om papp. Kjøpte mer Grandiosa for noen år siden og da syntes jeg de var veldig gode. Er det noen her som synes det samme med at smaken har blitt mye dårligere den siste tiden? 1
WubWub Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Har ikke smakt grandiosa på år og dag men jeg liker godt Big One Meat Lover en sjelden gang. http://produktkatalog.orklafoods.no/dagligvare/produktkatalog/produkter/Pizza %26 snacking/Ferdig toppet pizza/Ferdig toppet pizza/1977/ 2
Villmark Skrevet 6. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2017 6 minutter siden, WubWub skrev: Har ikke smakt grandiosa på år og dag men jeg liker godt Big One Meat Lover en sjelden gang. http://produktkatalog.orklafoods.no/dagligvare/produktkatalog/produkter/Pizza %26 snacking/Ferdig toppet pizza/Ferdig toppet pizza/1977/ Ja Big one er sikkert mye bedre enn Grandiosa, det skal ingen ting til. Fikk Big one hos en kamerat for noen mnd siden, tror den hette dobbel pepperoni eller noe i den duren, den var veldig god. Kan prøve den en gang, takk for tips 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 TS er ute etter kred og likes her.. Omrent som å høre en missekandidat si "jeg er mot krig og sånn".. Anonymkode: 7d28d...2d9 4
Villmark Skrevet 6. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS er ute etter kred og likes her.. Omrent som å høre en missekandidat si "jeg er mot krig og sånn".. Anonymkode: 7d28d...2d9 Nei, jeg er absolutt ikke ute etter kred eller likes, bryr meg lite om den slags ting. Jeg spurte om dette kun for å kanskje få vite om Grandiosa har tapt seg mye de siste to årene eller om jeg har vært uheldig de 2 gangene jeg nå har kjøpt 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Hva forventer dere egentlig, når de skal spise slik søppel-pizza? Er ikke noe luksus-måltid i verdensklassen det der altså! Anonymkode: 3fa00...c80 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Det er nok smaksløkene dine som har endret preferanse, det skjer jo gjerne det med årene og etter hva man spiser til vanlig. Spiste sist en grandiosa for sikkert 10 år siden. Kan stolt si at mine barn aldri har smakt grandiosa! Anonymkode: 65d58...7af 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Grandiosaen smakte bedre når jeg var mindre. Det var et slags krydder i den rike sausen som var god. Minnes den som saftig og smaksfull framfor dagens grandiosa. Skuffende at den har blitt så dårlig.. Anonymkode: e335e...5cb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Grandiosa er konge. Anonymkode: a98b9...7f8 1
moroklompen Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 Pizza restaurante er veldig mye bedre om man først skal spise frysepizza.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 42 minutter siden, Villmark skrev: Jeg har kjøpt Grandiosa 2 ganger på ca 3 uker og må si jeg er veldig skuffet over smaken. Jeg pleier ikke å kjøpe slik mat da jeg foretrekker sunn og god mat, men gjorde unntak disse to gangene. Men smaken på pizzaene var direkte dårlig, den første pizzaen smakte tomatsausen akkurat som idun ketsjup og den andre hadde så og si ikke tomatsaus i det heletatt. Det blir aldri mer kjøpt flere Grandiosa her i huset om grandiosaen har blitt så til de grader dårlig. Bunnen også minte meg om papp. Kjøpte mer Grandiosa for noen år siden og da syntes jeg de var veldig gode. Er det noen her som synes det samme med at smaken har blitt mye dårligere den siste tiden? Hborfor kjøper du Grandiosa, to ganger, når du foretrekker sunn og god mat? Folk flest vet da at Grandiosa ikke er sunn og hva som er godt er diskutabelt. Vær glad du kan velge hva du vil kjøpe og spise. Ikke alle har den muligheten og må spise det de kan få tak i for å ha mat i magen. Mangen må nok spise verre ting enn Grandiosa, og. Anonymkode: 0ee0b...a72 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 Hva forventer du til 20 kroner? Anonymkode: bd42c...3d7
MilleMolle Skrevet 6. august 2017 #14 Skrevet 6. august 2017 Likte også godt Grandiosa når jeg var mindre, nå smaker det ingenting. Tror kanskje at det smakte bedre som barn fordi det var noe annet enn vanlige sunn hverdagsmat. Ferdig pizza og gelé var noe jeg elsket før, men er ikke det jeg velger først idag
Villmark Skrevet 6. august 2017 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hborfor kjøper du Grandiosa, to ganger, når du foretrekker sunn og god mat? Folk flest vet da at Grandiosa ikke er sunn og hva som er godt er diskutabelt. Vær glad du kan velge hva du vil kjøpe og spise. Ikke alle har den muligheten og må spise det de kan få tak i for å ha mat i magen. Mangen må nok spise verre ting enn Grandiosa, og. Anonymkode: 0ee0b...a72 Det er pga det er lett og lage når jeg har dårlig tid. 2 grandiosaer på et par år vil jeg si er lite, men det blir som sagt aldri mer kjøpt Grandiosa her i huset av meg hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #16 Skrevet 6. august 2017 Grandiosa har alltid vert møkk og kommer alltid til å være møkk Anonymkode: 1d9e3...22e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #17 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grandiosa har alltid vert møkk og kommer alltid til å være møkk A nonymkode: 1d9e3...22e Likevel er denne søppel-maten "nasjonalretten" i Norge... Anonymkode: 3fa00...c80
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #18 Skrevet 6. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Grandiosa har alltid vert møkk og kommer alltid til å være møkk Anonymkode: 1d9e3...22e Nå får det være nok! Grandiosa er en hederspizza! Anonymkode: 7d28d...2d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå