Gå til innhold

Cameltoe slide: liker dere menn det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google it

Anonymkode: 6b6cb...c22

Fint om noen kan fortelle så jeg ikke får dette i søkeloggen eller får opp seksualiserte urelevante bilder 

Anonymkode: f78a7...759

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Sphere skrev:

Jeg vet hva tørrjukking er, men trodde dette var samme aktivitet med klærne på, bare at det ble kalt noe annet. Skjønner jo nå at det er uten klær, og at det derfor er en aktivitet jeg har gjort relativt ofte. :fnise: Takk! 

Er det er sexy og deilig aktivitet?:)

Anonymkode: dcc42...608

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det er sexy og deilig aktivitet?:)

Anonymkode: dcc42...608

Ja, jeg liker spesielt at hun tar hele føringen der og bruker mini til å tilfredsstille seg selv på den måten. Godt for begge parter, men spesielt for henne. 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint om noen kan fortelle så jeg ikke får dette i søkeloggen eller får opp seksualiserte urelevante bilder 

Inkognitomodus.....

Anonymkode: 65a1c...087

AnonymBruker
Skrevet

Greit jeg googlet det nå! :)  Så hvor lenge er det innafor å slide på den måten? Sitter man med hele vekten oppå som når man rir eller løfter man seg opp, og bare toucher pikken, for å ikke klemme? For min del kunne hele akten bestått av det, og jeg pleier å føre penis opp og ned langs sprekken før jeg setter den mot hullet og han penetrerer meg, det er utrolig deilig men har alltid tenkt at det ikke gir mannen så mye så jeg drar den jo bare langs sprekken to tre ganger opp og ned, toppen.. 

AnonymBruker
Skrevet

Måtte google. Har ikke gjort det sittende oppå han, men har gjort det liggende sidelengs og med han oppå meg. Det er litt sånn standard forspill opplegg. Men han har bare kommet av det en gang, for hvis han kommer av det, er jo akten over. Da er han kaputt. Men når vi ikke kunne ha sex pga helsemessige grunner var dette et godt alternativ. 
jeg synes det er deilig. Det kjennes ut som man får oralsex. 

Anonymkode: f1a4f...92c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kjennes ut som man får oralsex. 

Anonymkode: f1a4f...92c

Spesielt hvis mannen er et skikkelig pikktryne.

Anonymkode: ed0c3...6c7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har gjort det noen ganger, men visste ikke at det hadde et eget navn. Funker nok ikke helt som på bildene jeg fant på google, men så har jeg ikke cameltoe, heller, men ganske store lepper. Det funker det og.

Vi gjør også motsatt, altså at han bruker pikken sin til å runke klitten min. Heter det noe? 

Gøy at ting har navn, da :) 

Anonymkode: 7359f...771

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit jeg googlet det nå! :)  Så hvor lenge er det innafor å slide på den måten? Sitter man med hele vekten oppå som når man rir eller løfter man seg opp, og bare toucher pikken, for å ikke klemme? For min del kunne hele akten bestått av det, og jeg pleier å føre penis opp og ned langs sprekken før jeg setter den mot hullet og han penetrerer meg, det er utrolig deilig men har alltid tenkt at det ikke gir mannen så mye så jeg drar den jo bare langs sprekken to tre ganger opp og ned, toppen.. 

Er det noen som kan svare på den forrige kommentaren min quotet over? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...