Gå til innhold

Voldelige drømmer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt så mye rare drømmer den siste tiden.

Jeg har hatt flere drømmer der jeg har drept venner og familie, eller der de har tatt selvmord. Jeg har også hatt flere drømmer der jeg har tatt selvmord selv, eller blitt drept. Som regel med knivstikk i magen. Det hele er så ekstremt virkelig, som om jeg virkelig kan kjenne smerten og blodet som renner nedover. Kniven som blir vridd rundt. 

Jeg har også drømmer der foreldre eller venner forteller meg at jeg har blitt voldtatt. Jeg nekter for dette, men så sier de "jo, du har blitt voldtatt, vi tok en sjekk i går" og de påstår da altså at jeg ble voldtatt mens jeg sov eller hadde sluknet på en fest (noe som har skjedd en del ganger). Jeg blir også fortalt at jeg ble voldtatt som barn, og har fortrengt det.

Er det normalt å ha sånne drømmer stort sett hver natt?

Jeg har liksom ikke hatt mareritt på så mange år jeg kan huske, og jeg våkner ikke på natten eller noe sånt. På morgenen våkner jeg med sånn rar følelse.

Anonymkode: c61d1...d75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd noe traumatisk i det siste? Har du opplevd noe på fest som ikke var som det skulle? Jeg har hatt slike voldelige drømmer, og jeg tenkte det var selvforsvarsdrømmer. Det skjedde etter at jeg hadde veldig traumatiske og voldelige hendelser i livet mitt. Det var litt spooky når det forgikk, men gikk over etterhvert. 

Anonymkode: 4bba9...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...