AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hva betyr sex for deg? Er man i et forhold er selvfølgelig sex med andre enn partner uaktuelt og noe jeg ihvertfall aldri har hatt behov for. Men når jeg ikke er i et forhold syns jeg sex er gøy og spennende! Det vil jo ikke si at det alltid er bra, men den spenningen som bygger seg opp mot sex med en person for første gang er noe jeg elsker å oppleve. Tror jeg gjerne kunne ha hatt sex med en ny person hver uke, hvis det ikke hadde vært så sett ned på. Anonymkode: e8b2b...6fd 4
Try2 Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Veldig bra spm. Kanskje fordi vi ikke er kaniner. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Fordi sex kan lett få livsvarige konsekvenser, men det viste du vel, hvis du tenkte deg om. Anonymkode: f9646...cea 7
Fandenivoldsk Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Jeg synes ikke sex er "hellig". Det er jo forskjell på den sexen man har i et forhold og tilfeldig sex, men begge deler kan være veldig bra. Foretrekker sex i forhold, men er jo ikke sånn at jeg automatisk mister all lyst på sex hvis jeg er singel. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Jeg synes også denne spenningen i tiden før som leder til sexen er digg:) Men ts, ha trygg sex og kos deg med det, resten er ikke så jævla nøye:) Anonymkode: bccda...ce3 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også denne spenningen i tiden før som leder til sexen er digg:) Men ts, ha trygg sex og kos deg med det, resten er ikke så jævla nøye:) Anonymkode: bccda...ce3 Ja, trygg sex er selvfølgelig veldig viktig! Selv om jeg er glad i sex, så tar jeg ikke med meg gud og en hver mann hjem fra byen liksom. Hehe Syns ofte det er et spørsmål om antall sexpartnere når man er i et nytt forhold feks, og jeg har ikke hatt veldig mange, under 10, men jeg er ikke glad i å lyve så føler at jeg nå må holde det antallet der det er. Jeg vet jo at antall sexpartnere ikke definerer meg som person, men virker som noen mener det. Så det er litt skummelt det der. TS Anonymkode: e8b2b...6fd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 24 minutter siden, Try2 skrev: Veldig bra spm. Kanskje fordi vi ikke er kaniner. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi sex kan lett få livsvarige konsekvenser, men det viste du vel, hvis du tenkte deg om. Anonymkode: f9646...cea Åh, det er alltid så hyggelig med sånne kommentarer. Takk for viktige bidrag Anonymkode: e8b2b...6fd
Rotemor Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, Fnisu skrev: Jeg synes ikke sex er "hellig". Det er jo forskjell på den sexen man har i et forhold og tilfeldig sex, men begge deler kan være veldig bra. Foretrekker sex i forhold, men er jo ikke sånn at jeg automatisk mister all lyst på sex hvis jeg er singel. Signerer denne. Sex er privat - man gjør som man vil så lenge man ikke gjør noe galt mot noen. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Fordi jeg kan få det når jeg vil Anonymkode: 06e9e...b8a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, trygg sex er selvfølgelig veldig viktig! Selv om jeg er glad i sex, så tar jeg ikke med meg gud og en hver mann hjem fra byen liksom. Hehe Syns ofte det er et spørsmål om antall sexpartnere når man er i et nytt forhold feks, og jeg har ikke hatt veldig mange, under 10, men jeg er ikke glad i å lyve så føler at jeg nå må holde det antallet der det er. Jeg vet jo at antall sexpartnere ikke definerer meg som person, men virker som noen mener det. Så det er litt skummelt det der. TS Anonymkode: e8b2b...6fd Jo, antall partnere definerer deg som person. På samme måte som at alle andre valg man gjør i livet definerer deg. Jeg tror at jo mer lettvint man ser på det, jo mer lettvint er det å hoppe til køys med andre enn den man er sammen med. Fordi man lar seg styre av kjønnsdriften, og ikke motsatt. På den andre siden er det jo menn som tenker akkurat som deg, så det fins noen for alle. Anonymkode: 883ff...bbf 11
Trolltunge Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 (endret) Jeg er selv preget av å ha vokst opp med at kvinner ikke skal ha sex med for mange, men jo eldre jeg blir dess mer tenker jeg på det å skulle begrense seg som like teit som de som pisker seg selv til blods, for å banke synden ut av seg, eller noe slikt vås. Man skal nekte seg nytelse i livet for en eller annen idiotisk moralsk kvasiformel? Spesielt kvinner? Dette er bare noe bullshit som henger igjen fra gamle undertrykkende regler, laget av menn og kirken og bitre gamle kvinner, for å sørge for at kvinner holdes under hælen. Livredde folk, som frykter egen utilstrekkelighet, eller at noen skal oppleve livet som bedre enn det de har det/har hatt det. Glede seg over sin seksualitet - nei fysjom! Nå som kvinner kan beskytte seg mot graviditet, og ikke lenger trenger å være så redde for det, så finner "moralistene" på nye betegnelser. Felleshull for eksempel. En kvinne kan godt jobbe på sykehus eller med å vaske toaletter, og regnes som ren etter en vask, dritt og blod på henne kan vaskes av, hvor fingre har vært er ok, men fysjom om hun har hatt så og så mange pikker i seg! Kan ikke vaskes av! Som om gamle elskere ikke vaskes bort, men at sædceller ligger i henne for alltid, selv om hun brukte kondom. Det finnes ikke logisk, så man putter det i en moralkategori. Det er like idiotisk som enhver snål idiotisk handling, basert på tro, og ikke logikk. Som å piske seg selv til blods, og tro at det gjør deg til et bedre menneske. Seksualitet er til for å nytes! Vi er skapt slik vi er for å nyte det! Å så kreve at spesielt kvinner skal holde seg i skinnet likevel er like forkastelig som å omskjære oss. Det er en psykisk/mental omskjæring, og styrt av akkurat de samme mekanismer som har fått enkelte kulturer til å skjære og sy kvinner i underlivet. Menn og kvinner som kaller seksuelt aktive og sexglade kvinner felleshull er like ille som de som skjærer en klitoris fysisk bort, og de har samme agenda. Fysjom til slik! Og nyt det seksuelle, slik vi er skapt for å gjøre! Hurra for varmblodige kvinner, og menn som takler at kvinner nyter! Endret 6. august 2017 av Trolltunge 13
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 Jeg liker ikke bytte partner og syns sex med ny partner er stressende. Jeg hater alle versjoner av singel-sex og sluttet med det fort. Sex uten følelser er bare noe teknisk og gir meg ingenting. I forhold er sex viktig for meg. Utenfor forhold er jeg helt uinteressert i sex etterhvert. Anonymkode: f5a9e...a63 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Trolltunge skrev: Jeg er selv preget av å ha vokst opp med at kvinner ikke skal ha sex med for mange, men jo eldre jeg blir dess mer tenker jeg på det å skulle begrense seg som like teit som de som pisker seg selv til blods, for å banke synden ut av seg, eller noe slikt vås. Man skal nekte seg nytelse i livet for en eller annen idiotisk moralsk kvasiformel? Spesielt kvinner? Dette er bare noe bullshit som henger igjen fra gamle undertrykkende regler, laget av menn og kirken og bitre gamle kvinner, for å sørge for at kvinner holdes under hælen. Livredde folk, som frykter egen utilstrekkelighet, eller at noen skal oppleve livet som bedre enn det de har det/har hatt det. Glede seg over sin seksualitet - nei fysjom! Nå som kvinner kan beskytte seg mot graviditet, og ikke lenger trenger å være så redde for det, så finner "moralistene" på nye betegnelser. Felleshull for eksempel. En kvinne kan godt jobbe på sykehus eller med å vaske toaletter, og regnes som ren etter en vask, dritt og blod på henne kan vaskes av, hvor fingre har vært er ok, men fysjom om hun har hatt så og så mange pikker i seg! Kan ikke vaskes av! Som om gamle elskere ikke vaskes bort, men at sædceller ligger i henne for alltid, selv om hun brukte kondom. Det finnes ikke logisk, så man putter det i en moralkategori. Det er like idiotisk som enhver snål idiotisk handling, basert på tro, og ikke logikk. Som å piske seg selv til blods, og tro at det gjør deg til et bedre menneske. Seksualitet er til for å nytes! Vi er skapt slik vi er for å nyte det! Å så kreve at spesielt kvinner skal holde seg i skinnet likevel er like forkastelig som å omskjære oss. Det er en psykisk/mental omskjæring, og styrt av akkurat de samme mekanismer som har fått enkelte kulturer til å skjære og sy kvinner i underlivet. Menn og kvinner som kaller seksuelt aktive og sexglade kvinner felleshull er like ille som de som skjærer en klitoris fysisk bort, og de har samme agenda. Fysjom til slik! Og nyt det seksuelle, slik vi er skapt for å gjøre! Hurra for varmblodige kvinner, og menn som takler at kvinner nyter! Er den eneste måten å få nytelse på, å ligge med alle? De fleste menn ønsker vel også at partneren deres skal nyte, men kan jo aldri føle seg trygg for at hun er på jakt etter noe bedre. Kvinners følelser sluttet jeg å tro på for 15 år siden, det er ikke noe annet enn midlertidig overdose av dopamin en periode. Anonymkode: 883ff...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #14 Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, Trolltunge skrev: Jeg er selv preget av å ha vokst opp med at kvinner ikke skal ha sex med for mange, men jo eldre jeg blir dess mer tenker jeg på det å skulle begrense seg som like teit som de som pisker seg selv til blods, for å banke synden ut av seg, eller noe slikt vås. Man skal nekte seg nytelse i livet for en eller annen idiotisk moralsk kvasiformel? Spesielt kvinner? Jeg tror den holdningen der er mest vanlig hos dere som har lært at det er skam knyttet til sex. For oss som ikke har det, så skyldes det like ofte at det oppleves som slitsomt og kjedelig å ha sex med mange. Anonymkode: 06e9e...b8a 3
Trolltunge Skrevet 6. august 2017 #15 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er den eneste måten å få nytelse på, å ligge med alle? De fleste menn ønsker vel også at partneren deres skal nyte, men kan jo aldri føle seg trygg for at hun er på jakt etter noe bedre. Kvinners følelser sluttet jeg å tro på for 15 år siden, det er ikke noe annet enn midlertidig overdose av dopamin en periode. Anonymkode: 883ff...bbf Seriøst, begge tingene du nevner her- både din usikkerhet og at du ikke tror på kvinners følelser- er ditt problem, og er noe du burde jobbe med. Du kan ikke skyve ansvaret for dine issues over på oss kvinner. Ok det hadde sikkert vært bedre for deg at kvinner ikke kunne nyte sex, som det hadde vært bedre for de som er mørkredd at det aldri var mørkt, men det er ingen holdbar grunn til å dytte problemet over på oss kvinner. 9
Trolltunge Skrevet 6. august 2017 #16 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror den holdningen der er mest vanlig hos dere som har lært at det er skam knyttet til sex. For oss som ikke har det, så skyldes det like ofte at det oppleves som slitsomt og kjedelig å ha sex med mange. Anonymkode: 06e9e...b8a Det kan jeg forstå. Jeg har selv ikke behov for å ha sex med mange. Det jeg har sett meg lei på er de stygge kommentarer angående kvinner som har hatt mer enn 1-2 partnere. Felleshull, fellesknull, bygdehullet, og andre sleivspark. Det er å påføre kvinner skam over sin seksualitet, og det er en mental omskjæring, eller i det minste et forsøk på det. Skam deg kvinne! Hold deg under hælen! Det er forkastelig! 5
Gjest supernova_87 Skrevet 6. august 2017 #17 Skrevet 6. august 2017 (endret) Hvorfor bryr du deg om andre mennesker ser ned på det? Du lever vel livet ditt for deg selv og ikke andre? Det er heller ikke andre som har krav på å få vite ting om ditt sexliv. Dersom du holder for deg selv hvor mange partnere du har slipper du også at folks meninger som andres sexliv får noen innvirkning på ditt liv. De kan ikke dømme deg på ting de ikke vet. Og hvis du i tillegg driter i allmuens generelle meninger kan det ikke påvirke deg. Vi har alle hvert vårt liv, hvorfor leve det etter andres definisjoner og forventninger? Du skader ingen, så hvorfor ikke følge dine egne ønsker? Jeg er f.eks ikke der at jeg kunne hatt sex med en ny person hver uke, og jeg regner med du ikke dømmer meg for det, hvorfor skal jeg da dømme deg for at du vil velge annerledes for ditt liv? Virkeligvirkelig, så lenge du har sikker sex, passer på du ikke får barn du ikke klarer å oppdra/ivareta, ikke leker med andres følelser, eller påfører andre seksuelt overførbare sykdommer, altså at du ikke skader noen på noen måte, hvorfor skal din nytelse være feil? Endret 6. august 2017 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #18 Skrevet 6. august 2017 28 minutter siden, Trolltunge skrev: Det kan jeg forstå. Jeg har selv ikke behov for å ha sex med mange. Det jeg har sett meg lei på er de stygge kommentarer angående kvinner som har hatt mer enn 1-2 partnere. Felleshull, fellesknull, bygdehullet, og andre sleivspark. Det er å påføre kvinner skam over sin seksualitet, og det er en mental omskjæring, eller i det minste et forsøk på det. Skam deg kvinne! Hold deg under hælen! Det er forkastelig! Oii jøss!! Tydelig at vi har ulik bakgrunn :O Der jeg vokste opp var det mer motsatt. Anonymkode: 06e9e...b8a
Trolltunge Skrevet 6. august 2017 #19 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oii jøss!! Tydelig at vi har ulik bakgrunn :O Der jeg vokste opp var det mer motsatt. Anonymkode: 06e9e...b8a Har du ikke sett slike kommentarer her på KG? Ser dem stadig, og freser. 4
solmåneogstjerner Skrevet 6. august 2017 #20 Skrevet 6. august 2017 2 timer siden, Trolltunge skrev: Jeg er selv preget av å ha vokst opp med at kvinner ikke skal ha sex med for mange, men jo eldre jeg blir dess mer tenker jeg på det å skulle begrense seg som like teit som de som pisker seg selv til blods, for å banke synden ut av seg, eller noe slikt vås. Man skal nekte seg nytelse i livet for en eller annen idiotisk moralsk kvasiformel? Spesielt kvinner? Dette er bare noe bullshit som henger igjen fra gamle undertrykkende regler, laget av menn og kirken og bitre gamle kvinner, for å sørge for at kvinner holdes under hælen. Livredde folk, som frykter egen utilstrekkelighet, eller at noen skal oppleve livet som bedre enn det de har det/har hatt det. Glede seg over sin seksualitet - nei fysjom! Nå som kvinner kan beskytte seg mot graviditet, og ikke lenger trenger å være så redde for det, så finner "moralistene" på nye betegnelser. Felleshull for eksempel. En kvinne kan godt jobbe på sykehus eller med å vaske toaletter, og regnes som ren etter en vask, dritt og blod på henne kan vaskes av, hvor fingre har vært er ok, men fysjom om hun har hatt så og så mange pikker i seg! Kan ikke vaskes av! Som om gamle elskere ikke vaskes bort, men at sædceller ligger i henne for alltid, selv om hun brukte kondom. Det finnes ikke logisk, så man putter det i en moralkategori. Det er like idiotisk som enhver snål idiotisk handling, basert på tro, og ikke logikk. Som å piske seg selv til blods, og tro at det gjør deg til et bedre menneske. Seksualitet er til for å nytes! Vi er skapt slik vi er for å nyte det! Å så kreve at spesielt kvinner skal holde seg i skinnet likevel er like forkastelig som å omskjære oss. Det er en psykisk/mental omskjæring, og styrt av akkurat de samme mekanismer som har fått enkelte kulturer til å skjære og sy kvinner i underlivet. Menn og kvinner som kaller seksuelt aktive og sexglade kvinner felleshull er like ille som de som skjærer en klitoris fysisk bort, og de har samme agenda. Fysjom til slik! Og nyt det seksuelle, slik vi er skapt for å gjøre! Hurra for varmblodige kvinner, og menn som takler at kvinner nyter! Ja!!! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå