Gå til innhold

Neseop. hos ØNH lege?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal operere nesen Pga en komplikasjon fra en annen operasjon jeg hadde (offentlig sykehus). Så jeg skal få det med nesen dekket, men da blir det ØNH lege som opererer. Er redd de bare bryr seg om det funksjonelle og ikke utseendet? For utseendet til nesa er forandret, Itillegg til det funksjonelle (får ikke puste optimalt)

Er ØNH leger flinke eller bør jeg operere hos privatklinikk?

Anonymkode: 0befe...503

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror du opererer deg hos privatklinikk da? Skal du bare se bra ut eller skal det funke også? Tror du virkelig det offentlige er så grusomt mye dårligere enn det private? Sånn til info så er det mange leger som jobber både offentlig og privat, og en del som jobber privat gjør det fordi de ikke får jobb i det offentlige. Men droppe gjerne operasjonen i det offentlige, så en annen stakkar som venter i kø får den. 

Anonymkode: c31f0...feb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk operasjon pga funksjonen i nesa ikke var optimal, men de tok også hensyn til estetik da de opererte den. De rettet den opp og gjorde den mer kledelig mens de allikevel var inni der å hamra løs. Jeg nevnte på forhånd at jeg ville blitt glad om de gjorde det da, vet ikke om det hadde noe å si. Skal legge til at nesen var veldig skeiv, ikke noe bare jeg la merke til da. 

Anonymkode: 70d4f...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...