AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg skal operere om en mnd og har derfor måttet slutte med røyk midlertidig i 2 mnd. Det står selvfølgelig ikke noe om det ,så vet noen om det er lov med hasj og slikt? eller om det også er farlig Anonymkode: 2cbe9...0af
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: så vet noen om det er lov med hasj og slikt? Nei, la all røyk være du. Anonymkode: fd3dd...a34 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Problemet med røyk er nikotin. Det trekker sammen blodårene, og det vil man ikke i forhold til operasjon. Øker sjansen for blodpropp. Og jeg tror ikke det er noe du er jævlig keen på. Anonymkode: 86b35...93e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Problemet med røyk er nikotin. Det trekker sammen blodårene, og det vil man ikke i forhold til operasjon. Øker sjansen for blodpropp. Og jeg tror ikke det er noe du er jævlig keen på. Anonymkode: 86b35...93e så hasj er trygt om man ikke blander med nikotin? Anonymkode: 2cbe9...0af
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: så hasj er trygt om man ikke blander med nikotin? Anonymkode: 2cbe9...0af Hva skal du mekke med, da? Anonymkode: fd3dd...a34 1
T-Rex Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: så hasj er trygt om man ikke blander med nikotin? Anonymkode: 2cbe9...0af LMGTFY Du vil ha økt risiko for luftveisinfeksjoner om du røyker, det gjelder nok uansett hva du røyker. Nikotin øker sjansen for blodpropp.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, T-Rex skrev: LMGTFY Du vil ha økt risiko for luftveisinfeksjoner om du røyker, det gjelder nok uansett hva du røyker. Nikotin øker sjansen for blodpropp. Ja, visste det gjaldt vanlig røyk, da jeg er informert om dette, men spurte ikke akkurat om hasj. Pleier ikke å røyke det ofte i det hele tatt. Anonymkode: 2cbe9...0af
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Herregud. Det er to måneder av ditt liv. Hvis du er så avhengig at du ønsker å sette ditt liv i risk, så værsegod. Håper du heller sjekker inn på rehab og får hjelp til både nikotin- og hasjrøyking. Anonymkode: 000fc...e55 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Det er to måneder av ditt liv. Hvis du er så avhengig at du ønsker å sette ditt liv i risk, så værsegod. Håper du heller sjekker inn på rehab og får hjelp til både nikotin- og hasjrøyking. Anonymkode: 000fc...e55 Ønsker ikke å risikere livet mitt, er derfor jeg spør... Var ikke mye konkret informasjon å finne. Er ikke avhengig av hasj, men er avhengig av nikotin ja. Man pleier ikke å sjekke inn på rehab pga det. Anonymkode: 2cbe9...0af
Kragebein Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kragebein, mod
Fremhevede innlegg