AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Del Skrevet 5. august 2017 Hei. Jeg er glad i å svømme i åpent og stort hav områder og driver med snorkeling underwater. Gjort det bådet i åpent hav og mindre områder. Hit til så har jeg bare drevet med det i utlandet, har aldri gjort det her i landet. Så spørsmålet mitt er= hvor er det best å drive med snorkeling og svømme enten i Oslo eller hvor som helst i landet? Takker på forhånd 😜 Anonymkode: 1741b...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 7. august 2017 #2 Del Skrevet 7. august 2017 Snakk med den lokale dykker klubben. De har sikkert noen ideer om hvor det kan være fint å fridykke som det heter når du ikke har luft på tank på rygen. Dykker butikkene har interesse klubber som også drar på fridykker turer eller kobinaskons turer der noen dykker og noen fridykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 7. august 2017 #3 Del Skrevet 7. august 2017 Mye båttrafikk i oslofjorden så jeg ville holdt meg innenfor badebøyene om jeg skulle snorklet her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå